Aynı Dolmuşa Binmedim Lan!

Işın kılıcım ve Alper Uğurluoğlu prodüksiyonu

Oh be. Bugün eve dönerken aynı dolmuşa binmedim sevgili okur. Yani denk gelmedi çok sevindim. Demek ki akıl sağlığım yerinde. (Anlam veremeyenler bir önceki yazıyı okuyun.) Bunu sana ispatlamak için bir video blog çektim. Evet, video blogların ilkini yapıyorum sevgili okur.

Bugün Volkan‘la konuştum. İyileşmiş Tosun, cumartesi günü babasıyla sahalara dönüyormuş inşallah.

Uzun süredir elimde biriktirdiğim DVD kapaklarını nihayet dün bastırdım ve arşivdeki yerlerini aldı yavrucaklar. Pek bir güzel oldular.

TTNet‘ten hiç memnun değilim diye saçma bir cümle kuracaktım az kalsın. Lan kim memnun ki TTNET’ten? Dolayısı ile Turkcell Superonline‘dan dün arayan o kıza bugün aramasını söyledim. Birazdan galiba olumlu cevap vereceğim. Eğer sallamıyorsa ve işin içinde bir puştluk yoksa 60 lira’ya 16 mbps’ye kadar hızlı ve 50 GB muadil kotalı bir internet bağlantım olacak. Ama dün pek çok şey havada kaldı. Bugün netleştireceğim inşallah.

Bugün eve erken geldim. Erken dediysem saat 17.00’de geldim biraz evde dinleneyim diye. Neden bilmiyorum ama epey yoruldum yav bugün. Yolda uzun süredir konuşmadığım bir arkadaşımla mesajlaştık, bir mutluluk aldı beni. Evde de yurtdışına gidecek olan Gamze ile konuştum biraz. Polonya‘ya gidecekmiş lan, süper ülke valla.

Akşam da sosyal platformlarda sosyalleştim, eşle dostla konuştum; bir yandan da Hicri Bozdağ‘ın sunduğu Rock Station‘ı dinledim. Bir yandan da defter geçirdim. Üç dört işi birden yaptım.

Bu ara yazıların tekdüzeleştiğinin farkındayım sevgili okur. İnan bu ruh halimle alakalı. Gaza getirecek şeyler de olacak zamanla biliyorum. O zamanı bekliyorum sevgili okur.

Reklamlar

One response to “Aynı Dolmuşa Binmedim Lan!

  1. 16 lık paketi alma adamım. Biz ilk onu bağlatmıştık ama eskişehirde çok az hat destekliyormuş 16 mbiti ve bu hatlar da zaten TTnetin. Ben 16 lığı bir hafta kullandım, toplamda 1 saatten az bağlı kalabilmişimdir. 8lik al tepe tepe kullan ayrıca da çok memnunum Turkcell Superonline dan.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s