Artık Turkcell Superonline Kullanıyorum

Geçen gün bahsettiğim devir işlemi gerçekleşti ve Turkcell Superonline kullanıcısı oldum sevgili okur.

Şimdi hızda bir artış oldu. Hız ortalama 3.50 Mb/s olarak çıkıyor.  Bu da indirme hızı olarak yaklaşık 450 kb/saniye’ye denk geliyor. Tarifem 8 Mbps’ye kadar limitsiz ve 25 GB muadil kotalı internet tarifesi. Muadil kotayı aşınca hız 1 Mbps’ye düşüyor. Bunun için ödeyeceğim ücret de 55 lira. Ancak bize bir kampanya yaptı abiler ve hazirana kadar ayda 9.90 lira ödeyeceğiz. Çok kral oldu yeminle sevgili okur.

Birkaç farklı hız sitesinden hız ölçümü yaptım ve Batıkent’te oturan birkaç arkadaşıma sordum. Sonuçlar hep birbirini teyit etti.Bakalım bir sorun yaşayacak mıyım Turkcell’le. Hayırlı uğurlu olsun.

One response to “Artık Turkcell Superonline Kullanıyorum

  1. Ev telefonu kullanmıyorum,superonlıne’de yalın ınternet actırma gıbı bı durumum var mı pekı usta?

Bir Cevap Yazın

