Gecenin Konukları

Deviantart'ı seviyorum

Deviantart'ı seviyorum

Çok olağanüstü şeyler değil ama her birinin güzel bir anısı olduğu için kayda geçireyim dedim. Bunların hepsini yarı uykudayken yazdım. Buna cep telefonu yaratıcılığı diyorum sevgili okur. Bana böyle güzel, en azından kendimin beğendiği notlar yazdırıyor.

Alevler ateşler sardıkça bedenini, kavrulur tüm hasretin beyninde, nihayet tükendiğinde arzun, tutunursun düşmemek için boşluğa ve mutlu olursun…

Uyku siyahları giymektir, gün ışığıyla kirlenmiş yüzünü yıkamandır, bir kurtuluş, bir özgürlüktür. Teninin kaçta kaçı değiyor çarşafa? Yoksa bedenin değil de ruhun mu seni aldatan, tenini geriye bırakıp kaçıveren düşler alemine?

Bu yazının adı peki neden Gecenin Konukları oldu? Gecenin Konukları, bir süre önce vizyona giren “Ben Efsaneyim” filminin esinlenildiği kitabın ta kendisi. Yazıyı yazarken tam da karşımda duruyordu. Bu yazdıklarım, kitapta okuduklarımı anımsattı bana. Ben de bir anda yazıya başlık olarak seçiverdim.

Rüyaların gücüne inanırım sevgili okur. Yani biliçaltının o sonsuz karanlığı ve el değmemişliği hakikaten takdire layıktır. Hangisiydi hatırlayamadım da bir şarkı vardı bir filmden alınmış replikler içeriyordu ve aynen bu dediğim cümleleri söylüyordu. Sagopa Kajmer’in idi galiba. Elbet bulurum bir gün ve güncellerim bu yazıyı.

Bir Cevap Yazın

