Nasıl Onur Belgesi Alamadım?

Alf Kırtasiye'de A4 renkli baskı 50 kuruş!

Bilmiyorum nasıl alamadığımı sevgili okur. Tek bildiğim şu koskoca 9 dönemlik üniversite hayatımda alıp alabileceğim tek onur belgesini de elimden kaçırmış olmam. Üstelik bunu Alper‘in az önce arayıp verdiği müjdeli (!) haberden öğrendim. Canım sıkıldı, moralim bozuldu.

Geçen sene ikinci dönem it gibi ders çalışıp hiçbir dersten kalmayarak sözüm ona yaz okuluna da Calculus II dersini bırakıp yaz sonunda mezun olacaktım. Avcumu yaladım tabiki. Her neyse, benim ikinci dönem ortalama 3,09 gelmiş. Yani bu da sadece dönem not ortalamasına göre hesaplanarak verilen Onur Belgesi’ni almaya hak kazandığım anlamına geliyordu.

Dediğim gibi normalde bu belgenin size hiçbir katkısı yoktur. Yani bunu alıp ne CV’nize koyabilirsiniz ne de size bir avantaj sağlar. Ama benim için bu sadece tek bir dönem alabilmem dolayısı ile çok önemliydi lan ve dönemin sonunda alabilmiştim.

Daha sonra yaz okulunda Calculus II’den kalınca meğer bu lanet, dönem ortalamasını da düşürüyormuş. Aslında ben genel ortalama aynı kalınca ve Calculus II’yi daha önceki dönemlerde de alıp kaldığımdan yine bana Onur Belgesi verirler diye düşünmüştüm. Ama vermemişler.

Üzüldüm. Zaten pamuk ipliğine bağlı olan hevesim iyice kaçtı. Artık bir şekilde bu bölümden mezun olup sosyal bilimlere yönelmeyi planlıyorum. Bezdim lan. Valla bak. Bu matematiğin hayatımın içine etmesinden bezdim artık sevgili okur.

3 responses to “Nasıl Onur Belgesi Alamadım?

  1. lan aynı şeyi bizim mervede yaşamış ve çok üzülmüştü:)) sende aynı üzüntüyü yaşadın hevesin kursağında kaldı yani…

  2. sıkma canını pe panpa, ben de yalnızca son sene aldım bir de yüksek onur sanırsam ama belgeyi ertesi dönem verdikleri için (ben de haliyle mezun olup kaçtığım için) benim yüksek onur belgesi bölüm başkanı sekreterinin tozlu raflarında sahibini bekliyordur hala isteyen gidip alabilir artık hevesi kaçtı.

  3. dönem ortalamam 3.48 ama dc yani şartlı geçtigim bi dersim var acaba onur belgesi alabilir miyim ??

Bir Cevap Yazın

