RAM Aldım, RAM Satıyorum

Uzun süredir para biriktiriyordum sevgili okur. Amacım bilgisayarımı yenilemekti. Yavaş ama emin adımlarla yapıyorum bunu.

Geçen gün hem masaüstü bilgisayarıma hem de netbook‘uma ram aldım. Bu aralar neden bilmiyorum ama Hepsiburada.com‘da aradığım ürünlerin fiyatları çok uygun. Kargo geç geliyor yalnız. Aldığım 3 parça ürünü tek tek yolladılar.

Netbook Ram'i

Netbook’um için 41 liraya Kingston 4 GB 1333Mhz DDR3 Notebook Ram; ve masaüstü bilgisayarım için de 56 liraya Kingston 2 GB 800MHz DDR2 Ram aldım. Masaüstümde şu an 4 GB ram oldu. Netbook’umda da 1+1 GB ram vardı. Bu yeni aldığımı takınca şu an 5 GB ram oldu. Netbook’um HP dm1010 st modeli ve 5 GB rami destekliyor. İşletim sistemini de yakın zamanda 64 bit Windows 7 Ultimate yapacağım.

Şimdi tabi bu yeni ramleri takınca söktüğüm ramler satılığa çıktı 🙂 Netbook’tan söktüğüm 1 GB’lık Samsung ram’i orjinal parça olduğu için bir süre satmayı düşünmüyorum. Masaüstünden söktüğüm 1 GB’lık Kingston marka ram ise satılık. Orjinal kutusu ve kağıtları da duruyor üstelik. Bunu 25 liradan satıyorum. Almak isterseniz konuşalım, fiyatı ucundan bükebiliriz.

Aşağıdaki linklerden satın aldığım ürünleri görebilirsiniz. Gerçi fiyatları şimdi biraz zamlanmış. Ben bu iki ram’i ve bir de Rusça Parmak Sözlüğü toplam 100 liraya aldım kargo dahil.

::http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?productId=bd190055&categoryId=47

:: http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?productId=bd72719&categoryId=47

Bir Cevap Yazın

