Yeni Oyuncaklarım

Her birinin ayrı bir hikayesi var. Senle de paylaşmak istedim sevgili okur. Bu aralar LEGO‘ya sarmış vaziyetteyim. Espark‘taki Toyyz Shop‘ta LEGO olmasa da mantığı aynı olan bir marka var. Ondan alıyorum. Yapması da bakması da biriktirmesi de çok eğlenceli tavsiye ederim. Altta ise bir takım metal objeler var. Bunların tamamını Murat getirdi İstanbul’dan. Her biri metalden kesilerek tek parça halinde imal edilmiş. Kimin için ne ifade eder ama benim için güzel objeler her biri.

rs1006150rs1006151

rs1006152

Mater

Şimdi Alper’e soruyorum, ben bunları biriktirdiğim için mi çöpçü oluyorum? Volkan’a soruyorum, bana bunları biriktirdiğim için mi deli muamelesi yapıyorsun?

One response to “Yeni Oyuncaklarım

  1. yok aslında bunları toplarsan olmazsın sıkıntı topladığın diğer şeylerde bozukları falan toplaman sebebiyle bi çöpçülük var yani ama bunlardan topla topla güzellermiş hee

Bir Cevap Yazın

