Bozuk Para Koleksiyonum

Koleksiyona yeni katılan arkadaşlar

Ayberk bugün sağolsun yurtdışından benim için getirdiği bozuk paraları verdi bana. Bir süre önce İtalya‘dan getirdiğim bozuk paralarla birlikte kataloglayıp diğerlerinin yanına atmadan senle de paylaşayım dedim sevgili okur. Ayberk’in getirdiği paralar arasında bir de 1977 basım 20 Sovyetler Birliği KOnEEK‘i var. Çok değerli oldu bu cidden. İtalya’dayken diğer katılımcılardan da onların ülkelerinde kullandıkları bozuk paralardan almıştım. Euro‘larda durum çok daha keyifli. Çünkü AB’de Euro kullanan her ülkenin kendi bozuk paraları var. Yani 10-15 farklı türde bozuk 1 Euro, 50 Euro cent var. İtalya’daki tüm süreçte elime 7 farklı 1 Euro geçti ama harcamak zorunda kaldım tabi zamanla.

Bunun yanında yakın zamanda da gazete koleksiyonumu paylaşayım diyorum. Tabi biraz zamana ihtiyacım olacak bunun için. Hangi gazetede hangi ülkeden kim tarafından getirildi, bunların kayıtlarını yenilemem gerek.

Elinde bu tip yerli yabancı bozuk para bulunan ve bu bozuk paralar kendisi için bir şey ifade etmeyen dostlar, okuyucular lütfen benimle iletişime geçin.

Bir Cevap Yazın

