Hepsiburada.com İle Bir Alışveriş

hepsiburada-logoGeçen gün öyle boş boş hepsiburada.com‘da dolaşırken birden Kill Bill II Soundtrack albümünün plak versiyonunun 32 lira olduğunu gördüm. Tek bir saniye düşünmeden sepete attım. Ödeme kısmına geldim hemen. Taksit maksit yapıp alacaktım. Bir de baktım ki sipariş tutarı 50 TL’nin altında olunca taksit olayı olmuyor. Haydaaa diyerek iyi bari alacağım birkaç şey daha vardı onlarla 50’ye tamamlarım diyip birkaç parça birşey aldım. Böylece kargo margo dahil işte yaklaşık 60 liralık bir fiyat çıktı ortaya.

93102520

İlk sipariş

Kill Bill II OST Vinyl

Olsun dedim, sonuçta Kill Bill II’nin soundtrackleri efsaneydi, üstelik plaktaydı! Hem de 32 lirayaydı! Alışverişi bitirip heyecanla beklemeye başladım. Aşağı yukarı bir gün boyunca ürün tedarikçiden bekleniyor durumunda kaldı siparişim.

Sonraki gün hepsiburada.com’dan bir mail geldi. Mail de Kill Bill II plağının tedarikçiden sağlanamadığımı, istersem bu ürünün siparişini iptal edebileceğimi, istersem de iptal etmeyip hediye çeki olarak kullanabileceğimi söylediler. Ben de cevaben plağı iptal etmek istediğimi ve paramı geri almak istediğimi söyledim. Bana bu işlemimi sipariş listesindeki iptal butonuna basarak yapabileceğimi söylediler. Ancak şöyle bir sıkıntı vardı ki sipariş listemde iptal butonu yoktu!

24810572

80974407

Bakın bu noktada hepsiburada.com’un farkı işte ortaya çıkıyor. Tamam siparişler geç geliyor, bazen pahalı olabiliyor ama adamlar çok ciddi anlamda sizi kaale alıyorlar. Ben ekran görüntüsü alıp o butonun olmadığını söyledim ve ekran görüntüsünü yolladım. Ardından onlar bu iptal işlemini kendileri yaptılar ve bu plağın ücretini aynı anda kredi kartına yansıttılar. Kredi kartının dönem içi hareketlerini incelediğimde üst kısımda 60 liralık alışverişin 6 taksitinin ilki, bunun hemen altında da hepsiburada.com tarafından iptal ettiğim plağın geri ödemesinin ilk taksidi yer alıyordu.

Yani evet, adamların hakkını yemiyorum, sorun çıktı ama kısa sürede çözüp paramı iade ettiler. Ancak kazançlı çıkan yine onlar oldu. Çünkü ben bir plağı taksitle alabilmek için yanına ıvır zıvır başka şeyler de aldım. Ve sonuç olarak hiç hesapta yokken plağı iptal etsem bile bunları yine almış oldum.

Bir Cevap Yazın

