Two Eyes One Island

Aralık’ta gerçekleştirdiğim İtalya yolculuğuna dair yazacağım son yazı da bu olacak. Aslında buraya da çok fazla birşey yazmayacağım. Sadece İtalya’da çektiğim videolardan özel olanlar haricindekileri gayet amatörce birleştirdim. Basit de bir kurgu oluşturdum. Bu akışa soundtrack olabilecek tek parça da City Soul idi. Yani aklıma başka bir ihtimal gelmedi. Dolayısı ile videoyu hazırlarken de City Soul’un klibinden bir takım aşırmalar yaptım. Hoş görün. Bazı yerlerde video çok sallanıyor, bazı yerlerde hızlı geçiyor. Bunların bir kısmı kontrolüm dışında oldu, bir kısmını ise ben ayarladım.

Two Eyes One Island

Cagliari‘de yer alan kalenin içinde ve civarında geçiyor videodaki görüntüler. Ayrıca sokaklarını da hızlı bir şekilde görebiliyorsunuz. Bu arada videonun adı da “Two Eyes One Island” yani “İki Göz Bir Ada” oldu. Bu adı pek çok yönden kendim de beğendim. İki göz bir oda der gibi de oluyor, acayip oldu ama bence güzel oldu.

Umarım bir nebze de olsa beğenirsiniz. Şimdiden sağolun.

One response to “Two Eyes One Island

  1. Bu çok iyi

Bir Cevap Yazın

