Uzun Hikaye… Karışık

Hayatımda herşeye yeniden anlam verip, yeniden değerini ölçüp biçtiğim bir dönemdeyim yine. Bunu da doğrudan mezuniyetime bağlıyorum.Hala diplomamı alamadım orası ayrı bir sıkıntı konusu gerçi.

Tedirginim artık. Geçmiş kararlarımın beni geleceğe taşıayabileceğinden şüpheliyim sevgili okur. Mesela cimriyim. Üç kuruşun hesabını yapıyorum. çevremdeki herkese de bundan dolayı itici geliyorum. Üstelik bu öyle boğuyor ki insanları, böyle sürüp gitmez diyorlar. Ama ben mutluyum. İstediğim şeyi istediğim zaman yapabiliyorum. Yapmak istediğim ve beni mutlu eden şeyleri yani. Plak alıyorum mesela. Mutlu oluyorum. Lego alıyorum mesela mutlu oluyorum. O zaman ben cimri değilim. Ama hayır cimriyim. Çünkü birkaç işi birden yapmaya çalışıyorum. Cebimde param olmuyor ama cimri oluyorum. lan parası olmayan adam cimri olabilir mi? Olabilir. Misal ben.

İşte bu yukarıda okuduğun paragraf benim iç sesim. Kafam karmaşık anlayacağın sevgili okur.

Masumiyet hakkında yazdığım yazımı yeniden okudum da ne kadar sönük bir yazı olduğunu görüp kendime sövdüm az önce. Cimri olmadan önce yani. Filmi bugün online film izlenen bir siteden yine izledim. Yine doldum, yine gözlerim doldu, yine içim doldu lan. Ciddi anlamda çok iyi bir film. Şu an Kader‘i izlemeye elim varmıyor. Masumiyet, bendeki tüm o masum anıları canlandırdı. Bekir oldum. Zagor‘a sövdüm yine eve dönerken. Üzüldüm.

Başlık da zaten Bekir’in o meşhur iki lafından biri: Uzun hikaye, karışık. O karaktere bir saygı duruşu yollamak istedim. Bekir gibi düşünmeye çalışıyorum mesela. Bana da kurtuluş kaçıştaymış gibi geliyor.

Sürekli genişleyen bir dünyam var. Ama bir eksen genişliyor hep. Bir eksen de milim oynama yok. Eksenleri eş zamanlı olarak genişletebilsem rahat rahat kurulacağım hayatımın üzerine. Ama yok. Bendeki duruma göre ya hep ayakta kalmak zorundayım ya da hep yatmak.

Evet planlarım var kısa vadede. Önce şu diplomayı alıp yüksek lisansa başvuracağım. Sonra Ankara‘da bir takım işlerim var. Ve bir de İzmir işi var. Ayrıca başlayıp da devam edemediğimiz bir klip var ki çok içimi acıtıyor. Tüm bunlar için yeterli para bakalım nasıl gelecek 🙂

Para konusunda düşüncelerim, en büyük mutluluk kaynağının para ve biraz akıl olduğu şeklindedir. Akıl şarttır. Ama para çok daha gereklidir. Parasız akıl eskiden işe yararmış ama bizim zamanımızda yaramıyor artık. Saygılar.

One response to “Uzun Hikaye… Karışık

  1. Güzel bir yazı ama senin gibi yeni mühendis olan birine göre son cümlelerin çok umutsuz: ( aklın sana lazım sen o aklınla para kazanacaksın aklını paraya çevireceksin kısaca 4 yıl boşuna dirsek çürütmedin ya neyse 20 gün içinde paralı ve mutlu bir insan olucaksın 🙂

Bir Cevap Yazın

