Yüksek Lisans İşim Oldu

Evet sevgili okur yüksek lisans başvurumdan sonra bugün nihayet yerleştirilmişim.

Dün Keremler’deydik. Biraz bu yüksek lisans olayından da bahsetmiştik. O andan itibaren onlara belli etmesemde kafama takılmıştı ne olacak diye. Aklımda hem midi klavye hem de yüksek lisans başvuru sonuçlarıyla bitirdim dünü.

Sabah kalıp 11’den itibaren de Fen Bilimleri Enstitüsü‘nün sayfasını kontrol etmeye başladım. Nihayet saat 15.00 sularında eklediler başvuru sonuçlarını. 78 küsür puanla Çevre Mühendisliği Ana Bilim Dalı‘na girmişim. Kendimi tebrik ettim. Dedim hemen kalkıp gideyim, evrak işlerini halledeyim. Ama kayıt 7-8 Şubat tarihlerinde olacağından kalakaldım. Yarın sabah erkenden halledeceğim.

Toplam 5 kişi başvurmuş bu ara dönemde. Bunlardan Şevkiye ile Erhan‘ı tanıyorum. İkisi de benim üst dönemimdir. Facebook’a listeyi koydum. Haber bekleyenleri de etiketledim sevgili okur. Bu haberi görüp beğenen herkesi ben de beğeniyorum.Teşekkür ediyorum.

Geçen dönem özel öğrenci statüsünde olduğumdan yüksek lisanstan iki dersi alıp verdim bile. Bakalım ilerisi de umarım bu şekilde güzel devam eder.

Yerleşenler

Bir Cevap Yazın

