Hafta Sonumu Nasıl Geçirdim?

Bu hafta sonu inanın benim için çok verimli geçti sevgili okurlarım. Evden hiç çıkamadım ama uzun süredir biriken işlerimin tamamını bitirdim. Şu anda da rahat rahat yazımı yazıyorum.

Öncelikle dergilerimi düzenledim. Geçen gün de Betül sağolsun epey bir dergi vermişti. Onları falan düzenledim. Daha sonra kursta hocaların verdiği testler falan vardı onları bitirdim, bir de tekrar yaptım, öff kral oldum.

Volkan‘ın IPod Nano‘suna müşteri çıktı. Onunla görüştüm, işi bağladım. Ayrıca Kuşadası‘dan Utku isminde bir arkadaşla tanıştım, bu arkadaşla da yakın zamanda bir ticaret yapacağım. Onun anlaşmasını yaptık, süper oldu.

GrieeX Programı Arayüzü (Tıklayınca büyür)

GrieeX isimli programı film arşivi yapanlar bilirler. Bu programın veri tabanına eklediğim ancak detaylandırmadığım filmler vardı. Bu filmlerin hepsini detaylandırdım (filmle ilgili bilgiler, afişi gibi). Önümüzdeki hafta içinde de özel kutularında olan fimleri ekleyeceğim. Böylece elimdeki tüm materyali arşivlemiş olacağım.

İtalya’dan geldiğim gün harddiskim çökmüştü hatırlarsınız belki. Bugün nihayet harddiski o günkü konumuna döndürebildim. Tüm müzik albümlerini “Grup Adı – Albüm Adı [Yıl]” şeklinde düzenledim. Ayrıca her albümün kapağını da içine koydum. Çok şık oldu lan 🙂 Bunun dışında bir de klip arşivim vardı. Burada kalitesi kötü olan klipleri değiştirdim. Eksik kliplerimi tamamladım. Boyutları fazla olan kliplerin boyutlarını küçülttüm. Bu klasörü de adam ettim yani.

İ Harfinin Küçük Bir Kısmı (tıkla büyür)

Kutusunu hazırladığım bir kaç dizi vardı. Onları dvdye çekip, harddiskten sildim. Ayrıca altyazısı eksik olan dizilerin altyazılarını tamamladım. Genel bir düzenleme yaptım.

Dün gece oturup Murat‘la beraber film izledik. Bugün de ben oturup Supernatural‘in son iki bölümünü izledim.

Bunların dışında evde bir tarafları sürekli çıkıp duran sandalyeler vardı. Bunları tamir etmemi istedi annem. Matkabımı yakmak pahasına tamir ettim bu sandalyeleri de. Sapasağlam oldular.

Doğa ve Çevre Kulübü‘nün resimli kimlikleri vardı. Bunların resimlerini ekledim ve bu haftasonu da böyle verimli bir şekilde bitti.

Bir Cevap Yazın

