Sakın Açmayın: Dünya’nın En İyi Saklanan Sırları Ansiklopedisi

Yaklaşık bir haftadır elimde olan bir kitap var sevgili okur: Sakın Açmayın: Dünya’nın En İyi Saklanan Sırları Ansiklopedisi. Bu tip kitapları hep sevmişimdir. Yani az bilinen şeyleri anlatan genel kültür kitaplarını sürekli kitaplığıma katmaya çalışmışımdır.

29111019Bu kitapta sır olarak nitelendirmek yanlış olsa da yine az bilinen ıvır zıvır pek çok şeyi anlatıyor. Ancak bunu gayet keyifli görsellerle yapıyor. İşte kitabın farkı da burada ortaya çıkıyor sevgili okur. Yani sadece yazıları okumakla sıkılmıyorsunuz, her biri çok başarılı olan görsellerle de epey oyalanıyorsunuz.

Kitapta yer alan bazı başlıklar şu şekilde: Piri Reis haritası, Siyah Giyen Adamlar kimlerdir, Yüce dolar, Zaman yolculuğu, Mary Celeste’nin gizemi, Tutankhamun’un laneti, Beyin yıkama, Karındeşen Jack kimdi… Yüzden fazla farklı konu ile bu tip işlere meraklı olan okurların dikkatini çekecek türde bir eser.

92017844

A5 Boyutunda

İtiraf ediyorum, bu kitabı önce internetten PDF olarak buldum. Şöyle bir göz gezdirdikten sonra gayet sardığını görünce hemen ALF Kırtasiye‘ye gidip bastırdım kitap olarak. Şu an elimde ve okuyorum 🙂 Baskısı siyah beyaz olan bu kitaba cilt falan da dahil 6 lira ödedim. Süper oldu. Bu ara epey vakit geçirttiği için bloga yazayım dedim. Canınız sıkılırsa bir araştırın bulabilirsiniz belki.

Aşağıda kitaptan bazı sayfalar yer alıyor.

39792701

Doların Gizemleri

32497676

Sihirbazlık numaraları

8 responses to “Sakın Açmayın: Dünya’nın En İyi Saklanan Sırları Ansiklopedisi

  1. aytech4

    kitabın linkini verde bizde indirek o zaman dimi ama 🙂

  2. Torrent bro 🙂

  3. sunay akın kitapları gibiymiş lan hoş beğendim

  4. muhammet

    dostum bu kitabın türkçe pdf sini site sölede indirelim 🙂

  5. malesef türkçe’ye henüz çevrilmemiş.

  6. muhammet

    hmm tmm bende ingilizcesi var saol

  7. cook isterdim o kitabi okumak(((

  8. Türkçesi henüz basılmadı, ancak İngilizce olarak okumak istersen yardımcı olabilirim.

Bir Cevap Yazın

