Yeni Sömestr Başlıyor

Yorucu, üzücü, tempolu, heyecanlı ve mutlu sonlu bir dönemi geride bıraktım sevgili okur. Yarın 2011-2012 öğretim yılının bahar dönemi başlıyor. Bu sene bir yandan Arzu Hoca‘nın projesinde çalışacağım, bir yandan da yüksek lisansıma devam edeceğim.

KPSS kursu devam ediyor tabiki. Temmuz ayında KPSS sınavına gireceğizm. Bu sınavın sonucu ne olur, neler değişir, şu an bir şey söylemek için çok erken.

KPSS denemesinde sorulan bir soruydu: 2012, Türkiye'de aşağıdakilerden hangisinin yılı olarak ilan edilmiştir? a) Çin Kültür Yılı b)Tarımsal çeşitlilik Yılı c)Nano teknoloji yılı d) AB yılı e)Evliya Çelebi Yılı

Cumartesi günü KPSS denemesine girdim. Hayatımın ilk KPSS sınavı oldu bu deneme. Gördüm ki tarihten ciddi bilgi eksikliğim var. Ancak bu eksikliği giderebileceğimi de düşünüyorum. Ha bir de geometriden çuvalladım. Zaten lisede de pek sevmezdim. ÖSS’den sonra karşıma çıkmaz diyordum, valla çıktı işte. KPSS kursunda tarih dersini anlatan hocadan pek memnun değildik. Hoca, iyi birisiydi ama pek doğru dürüst anlatamıyordu. Biz de bunu yönetime sınıfça bildirdik. Hocayı değiştirmişler, ders programı da değişmiş doğal olarak. Yeni tarih hocası nasıldır bilmiyorum ama diğer hocalardan gayet memnunum ben şu anda.

Bahar dönemi için ders seçimimizi yaptım geçen gün. Epey sancılı oldu. Malum bizim okulun sistem kitlenmeleri, server çökmeleri meşhurdur, eziyet oldu yine. Ama almak istediğim dersleri alabildim. Hatta bu konuda şanslı bile sayılabilirim zira Bilim Etiği dersini tam da bana uyan bir saatte alabildim.

Şu an ders programım aşağıdaki gibi oldu:

Ders programım

Şimdi de aldığım derslere bakalım:

  • Çevre Kalitesinin İzlenmesinde Biyomonitorlama ve Teknikleri
  • Bilim Etiği
  • Coğrafi Bilgi Sistemlerinde Yorumlama ve Analiz Teknikleri
  • Uygulamalı Matematik

Bu dersler arasında beni en çok korkutan şu Uygulamalı Matematik dersi oluyor sevgili okur. Gerçi dersi veren hoca Diferansiyel Denklemler dersini de aldığım hoca Yılmaz Dereli imiş. Umuyorum ki çok zor olmaz hayat benim için!

Bir Cevap Yazın

