Bugün Epey İş Çıkardım!

 

Bugün epey farklı işler yaptım, tamamını da bitirdim sevgili okur. Sırf kendi egomu tatmin etmek için şimdi bunları seninle de paylaşıyorum.

Sabah Selami Abi aradı, dün söz verdiğim ama eve geç geldiğim için yapamadığım internet sitesi işini bir çırpıda hallediverdim. Burada bir büyük teşekkürü de Sercan‘a yolluyorum. Neden bilmiyorum ama godaddy.com‘dan benim kredi kartım ile bi b.k alamıyorum. Neyse, yarın Sercan’la buluşup parasını vereceğim. Ha, ne yaptığımı soruyorsanız, çok basit bir işti. http://naturelpipo.com/

Vehici İmmenso‘ya benden istediği sponsorluk dosyasını yolladım. Çok mutlu oldu, beni de sevindirdi.

Doğa ve Çevre Kulübü‘nün pazartesi günü dağıtacağımız fotoğraflı kimlik kartlarını hazırladım. Eksikleri tamamladım. Baskıya gönderilecek tabakaları bitirip kulüp başkanımız Levent‘e yolladım.

Pazartesi günü yapacağımız üye toplantısı için basit bir afiş hazırladım. Tüm bunları internet sitemize de yerleştirdim. Kulübün sitesine yeni bir kısım daha ekledim. Ancak wordpress‘e bir türlü marquee kodunu yediremedim. Yarın bir daha deneyeceğim.

Eskirock Üye Kartı için başvuru yapanlara mail attım. Eğer siz de Eskirock Üye Kartı almak istiyorsanız yarın saat 15:00’de Adalar Hera Cafe‘ye gelin.

Annemle birlikte odamdaki fotoğraf çerçevelerini yeniledim sevgili okur. Eski birkaç fotoğrafı onarmak için aldım. Yeni fotoğraflar ekledim. Çerçevelerimi sağlamlaştırdım.

Kodak M1033 marka modelli fotoğraf makinemin driver‘ını geçen internette aradım. Saatlerce aramama rağmen saçma sapan sitelerle uğraştım. Bugün driver cd’sini buldum ve blogda daha önce makineyi alırken yazdığım yazıya ekledim driver linkini. Birilerinin işine yarar lan kesin. Gerçi upload halen devam ediyor. Ama bitecek birkaç dakikaya.

Bir Cevap Yazın

