Eskirock Sevdası Böyle Bir Şey!

Yağızhan‘ın bu başlıkla bizlere servis ettiği ve benim de kendi haber akışıma baktığımda görüp onayladığım bir haber olacak bu!

Eskirock Metal Fest. Vol. IVSevgili okur pazartesi günü malumun Eskirock Metal Fest. Vol. IV isimli etkinliğimizi düzenliyoruz 222 Park‘ta. Eskişehir Rock Topluluğu‘nun kuruluşunun yıl dönümüne özel olarak düzenlediğimiz bu konserde Türkiye’nin en iyi üç Melodik Black Metal gruplarından birisi olan Black Omen, İzmir’in köklü gruplarından The Trusted, Eskişehir/İzmir karışımı kadrosuyla Fire And Forget, yine İzmir’den dostlarımız Mary Jane Hits ve ilk defa bu konserde olmak üzere Eskişehir çıkışlı Lamb Of God ve In Flames Tribute grupları sahne alacak.

Konserimizin süprizini In Flames Tribute grubu yapacak.

Bugün yakın çevremdeki arkadaşlarımdan, eşimden, dostumdan, kardeşimden konser afişimizi profil fotoğrafı yapmasını istedim. Zincirleme bir şekilde onlar da başkalarından istemiş olacaklar ki akşam Facebook’u açtığımda tanıdığım, az tanıdığım ve hiç tanımadığım bir sürü arkadaşımın, destekçilerimizin profillerini afişimizle kapladıklarını gördüm. Çok mutlu oldum lan bu manzara karşısında. Ve Yağız’ın beni de etiketleyerek dile getirdiği o cümle belki de bu kadar zamandır yaptığımız tüm işlerin, zarar ettiğimiz konserlerin, dinlediğimiz grupların, arkadaş olduğumuz insanların, taşıdığımız yorgunlukların bir özeti oldu: “Eskirock sevdası böyle bir şey!”

Benim aldığım ekran görüntüsü

Yağız'ın aldığı ekran görüntüsü

EKLEME: Facebook’ta etkinlik sayfamız – http://www.facebook.com/events/328632973826325/

Siz de profil fotoğrafınızı benim bu yazıda da kullandığım afişimiz ile değiştirirseniz, bize destek vermiş olursunuz. Şimdiden herkese çok teşekkür ederiz.

Bir Cevap Yazın

