Bosna’dan Gelen Zarf

Proofhead

Proofhead

Salı günü konserin yorgunluğunu atamadan sabah yine okuldaydım sevgili okur. Ama günümü güzelleştiren bir gelişme oldu. Bosna Hersek‘ten bir paket geldi 🙂 Bir süredir beklediğim bir paketti ve çok mutlu etti beni.

Bir süre önce malum İtalya‘da bulunmuştum. Oradaki en yakın iki arkadaşımla, İtalya’dan ayrıldıktan sonra da görüşmeye devam ettim. Biri Bosnalı bir diğeri de Mısırlı olan bu iki arkadaşımla bir süre önce birbirimize kartpostallar yollamaya karar verdik. Anlaştık, herkes aynı gün kendi ülkesinden postaladı. Önce Bosna’dan bana geldi. (Bu sabah öğrendiğime göre benim ki de Bosna’ya ulaşmış.)

Bosna Hersek, Tuzla

Arkadaşım sağolsun benim bir süredir facebook’ta duran fotoğrafımı çizdirmiş, bir de yaşadığı şehirle ilgili bir çizim yaptırmış. Yani bana sıradan bir kart yollamak yerine orjinal bir iş yaptırmış. Muhtemelen Facebook’tan görüp bu yazıyı da okuyacak. Kendisine çok teşekkür ediyorum.

Şimdi heyecanla Mısır’dan gelecek olan zarfı bekliyorum sevgili okur. O da gelsin, seninle paylaşacağım.

Bir Cevap Yazın

