Mısır’dan Gelen Zarf!

Dania'nın yolladığı kartpostal

Aralık ayındaki İtalya seyahatimde tanıştığım Mısırlı arkadaşım Dania ile karşılıklı anlaşıp, bundan neredeyse 1 ay önce bir birimize kartpostallar yollamıştık. Mart ayının başındaydı yani.

Aradan bir ay zaman geçince ben zarftan ümidi kesmiştim. Zira aynı tarihte Bosna‘ya da yolladığım bir zarf olmuştu ve 8 günde gitmişti. Dün çalıştığımız yerde sekreterimiz Figen abla beni aradı ve Mısır’dan bir zarfın beni beklediğini söyledi 🙂 Hemen koştum gittim aldım. Öğleden sonra Arzu Hoca ile birlikte girdiğimiz Ekoloji dersinde arkada bir sırada otururken zarf aklıma geldi ve açtım.

Lan içinden harika bir tasvir çıktı. Aklım başımdan gitti! Gerçek papirüse muhtemelen elle çizilmiş olan antik bir mısır gravürü idi bu. Bu haliyle çerçevelenip duvara asılmayı hakediyordu ne yalan söyleyeyim 🙂

Arkadaşım Dania’ya bu güzel kartpostal için ne kadar teşekkür etsem azdır. Umarım benim yolladıklarım da onun eline geçer ve beğenir.

Bir Cevap Yazın

