Hepsiburada’dan Kulaklık Aldım

Philips SHS 3200

Yaklaşık iki yıldır kulaklık tercihim Philips SHE-2550 modelini oluyordu sevgili okur. Bir kulaklık aşağı yukarı bir yıl gidiyordu ve o sürenin sonunda bir temassızlık oluşuyor ve kulaklıklardan biri devre dışı kalıyordu. Her neyse bu sene de aynı sorunu yaşayınca bu sefer farklı bir model alıp onu deneyeyim dedim kendime.

Yine Philips SHS-3200 modelini uzun süredir görüyordum. Birkaç defa da deneme şansım olmuştu. Ses kalitesi olarak gayet yeterliydi bu kulaklık. Ancak sıkıntısı dinlediğiniz müziğin sesini olduğu gibi dışarı vermesiydi. Şimdi bu yeni tasarımla o sorunu büyük oranda çözmüşler diye okudum. Malum eve gidip gelirken sürekli toplu taşıma araçlarını kullandığımdan günümün aşağı yukarı 1 saati dolmuşta, otobüste geçiyor. Bu sürede müzik dinliyorum ama diğer insanları rahatsız etmekten de nefret ediyorum. Önceki kulaklıklarım bu açıdan çok iyiydiler ancak onlar da bass sesleri yutuyorlardı.

Neyse, her zamanki gibi hepsiburada.com’dan kulaklık fiyatlarını araştırdım. SHS-3200 modelinin piyasadaki en ucuz fiyatını hepsiburada.com‘da buldum. İşin ilginç tarafı nedendir bilinmez, piyasadaki en ucuz fiyatı bulduğunu iddia eden fiyat arama motorlarının hiçbirisinde hepsiburada’nın reklamları çıkmıyor. Her neyse, ürünü 16 TL’ye satın aldım. Kargo parasıyla 20 liraya geldi çıktı ürün 2 içinde. Ürün geldikten sonra bu sefer de mağazaları dolaşıp baktım aynı kulaklığın fiyatına. Gördüm ki buralarda da fiyat 25 TL’den aşağıda değil.

İyi bir kulaklık almışım. Diğer kulaklığımda 20 ses seviyesinde dinlediğim parçaları bunda 17 ses seviyesinde dinleyebiliyorum, üstelik basslar da çok net duyuluyor. Çengel olayı sayesinde davul çalarken de kullanılabilir, kulaktan çıkma sorunu yok zira. Eğer bu aralar alacaksanız tavsiye ederim herkese.

One response to “Hepsiburada’dan Kulaklık Aldım

Bir Cevap Yazın

