İki İnsan Hakkında

Bugün durup fotoğraflarına baktım. Kahkahalar attım. Sonra içten içe düşündüm. On santim karelik bir kağıda nasıl da karakterlerini sığdırmışlar. Nasıl da olduklarını, olmak istediklerini ve muhtemelen olacaklarını yansıtmışlar kağıdın ölü dokusuna. İçimdeki kızgınlığı, samimiyeti, sevgiyi ve bir kalem herşeyi kenara bırakıp yüzlerine baktım iki insanın. Mezuniyet fotoğrafları vedanın, bazen de gecikmiş vedaların bir tutanağı oluyor lan. Garipsiyorum herkesi. Geride kalan olduğum için belki bu kadar duygusuz kalıyorum herşeyin yanında.

01 44Sercan hep böyledir. Eğiktir biraz, yan durur. Zayıflar bugün yarın diye bekliyoruz hep. Umudumuz kırılmadı hiç. Bu sene çok kavga ettim Sercan’la. Çok tartıştım. Akıllandım, dersler çıkardım. Ama içimde nefretin yeşermesine izin vermedim sevgili okur. Sercanla olan beş yıllık dostluğumuz içerisinde Sercan’a çok fazla yeni ad verdim. Şişman dedim, Gozi dedim, Merve Zozi dedi (çok saçma), Çakma Cengo dedim. Bu son dediğimi halen diyorum.

02 41Koray gariptir biraz. Kraldır, ciddi durumlarda suratındaki sırıtan ifadenin bir anda ciddi bir hal alması size içinde bulunduğunuz durumu çok iyi belletir, aklınıza kazır. İçimizde en çok çalışan da Koray’dır. Sürekli okuldadır, sürekli çalışır laboratuvarda. Koray sayesinde birkaç tane de renkli adam tanıdım üstelik, Harun gibi. Tiradları, esprileri ve filmlerden alıntıları ile özellikle benim için ayrı bir değeri vardır. Çok fazla görüşemeyiz, çok fazla konuşamayız ama her görüştüğümüzde de mutlaka yapacak bir esprisi olur. Koray’ın şekil olarak çok havalı bir de elektrogitarı vardı vakt-i zamanında. Halen var mı bilmiyorum bir sormak lazım.

Çocuklar farkettiğiniz üzere bana bir özleme geldi. Gidip ağlayacağım.

One response to “İki İnsan Hakkında

  1. gitar hala bende.. satamadım faişe yi 🙂

Bir Cevap Yazın

