İndirdik.com İle Bir Alışveriş – 32 GB Flash Bellek

 

Geçen gün nereden denk geldi bilmiyorum sevgili okur, indirdik.com isminde bir alışveriş sitesinde 32 GB Verbatim flash belleğin fiyatı 29 TL idi! Piyasanın çok çok altında olan bu fiyat sadece sınırlı sayıda üründe geçerliydi. Benim aklımda uzun süredir bir harici disk alma fikri vardı. Boyutu küçük bir şey arıyordum. Zira amacım sadece LED TV‘de büyük boyutlu bluray filmleri izleyebilmekti. Flash belleğin hem boyutu hem de fiyatı böyle uygun olunca alayım bari dedim.

Kartımda biraz birikmiş birşeyler vardı. Hem onları kullanmış olacaktım. Neyse, flash belleği sipariş ettim. 4 TL de kargo ücreti aldılar. Ben her zaman tercih ettiğim üzere Yurtiçi Kargo‘yu tercih ettim ve ev adresimi girdim teslimat adresi olarak.

İndirdik.com siparişimi ertesi gün kargoya verdi. Kargonun da ertesi gün gelmesini beklerken akşamına mesaj geldi: “Evde olmadığım için kargomu gelip şubeden alabilirmişim.” Yalan! Valla billa yalan lan. Annem ve kardeşim bütün gün evdeydi ve bekliyorlardı. Ama evde yokmuşuz.

Ertesi gün akşama doğru Yurtiçi Kargo’dan bir görevli aradı beni. Dün geldik bulamadık, dedi. Dedim ki bakın dün evdeydik ve bekliyorduk sizi. Hatta eğer geldiyseniz bir not bırakmış olmanız gerekiyor, biz de öyle bir not da yok geldiğinize dair. Kadın bir şeyler söyledi, gelin alın dedi. Bu telefondan az sonra İndirdik.com’dan bir görevli aradı bu sefer de. Kargomu alıp almadığımı sordu. Durumu anlatınca görevli sağolsun kargo şirketini arayıp bugün teslimatı gerçekleştirmelerini rica edeceğini söyledi ve kapattı. Aynı gün akşama kadar yine gelen giden olmamış bizim eve.

Cuma günü, siparişi verdikten 4 gün sonra, nihayet alabildim flash belleğimi. Bu esnada kargoya gitmek için harcadığım yol parası da Yurtiçi Kargo’nun bana attığı kazık oldu. Vay anasını dedim.

Bu arada flash bellek iyi. Yani aynı markanın 8 GB’lıklarını laboratuvarda kullanıyoruz zaten. Yazma hızı ile okuma hızı ortalama seviyede. Şu an için gayet işimi görüyor sevgili okur. Dün gece denedim film izlerken 25 GB’lık Yüzük Kardeşliği Extended Bluray 1080p attım. Canavar gibiydi.

Öptüm.

 

Bir Cevap Yazın

