Bursa’ya Gidiyorum

Yarın bir aksilik olmazsa sabahtan Bursa‘ya gidiyorum sevgili okur. Muhtemelen salı günü döneceğim. O zamana kadar kendinize iyi bakın. Dikkat edin sağlığınıza. Sağlık çok önemli zira. Sağlık olmadan inan hayat insana zehir oluyor.

Bugün dersanenin son taksidini de verip hesabı kapattım. Uzun süredir aklımda olan iki tane kitap vardı. Gittim almaya ve almayı umduğum fiyatın çok altında bir fiyata aldım. Acayip mutlu oldum lan. Yani o dört liralık indirim bana sanki kırk lira gibi geldi. O gazla gittim boş dvd aldım. Yine bu boş dvdleri de almayı planladığım fiyatın beş lira altında aldım.  Harici diskteki birikmiş dizileri dvdlere çekiyorum şu sıralar. Epey yer boşalttım diskten. Onları da güzel güzel kutularda arşivliyorum. Karşısına geçip baktığımda başka bir tür zevk veriyor adama. Chaos Murat Abi bu keyfin tanımını çok iyi yapardı kulakları çınlasın.

Eskirock Metal Fest. Vol V için çok kısa süre içerisinde çok müthiş gruplar açıklayacağız. Çalışmalarımız bitmek üzere. O dakikadan sonra da desteğini bekliyorum sevgili okur. Destek ol bize. Zaten metal müzik dinliyorsan ve Eskişehir’deysen çok büyük ihtimalle dikkatini çekmeyi başaracağız.

Bugün öğlen çok kötü bir de haber aldım. Eski mezunlarımızdan Beril arkadaşımız hayatını bir trafik kazasında kaybetmiş. Kendisiyle okulda olduğu süre boyunca hiç muhabbetim olmadı. Ancak özellikle ortak arkadaşlarımız vasıtasıyla hayat dolu bir insan olduğunu öğrendim. Kötü haberi bugün mezun mail grubu aracılığıyla aldım. Sonra internetten ilgili haberi buldum. İnan sevgili okur çok çok üzüldüm. Genç bir insanın, bir meslektaşımızın, bir okul arkadaşımızın hayatını bu kadar trajik bir biçimde kaybetmesi tahmin ediyorum benle birlikte pek çok kişiyi de üzüntüye boğmuştur. Dönem arkadaşları kendisi için şöyle bir video hazırlamışlar.

Bugün bir de güzel olay oldu. Ama bununla ilgii olarak detay vermeyeceğim. Bu yazıyı böyle bitireyim. Öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

