DR.com.tr’den Bir Alışveriş

Carpe Mortem – Yedinci Gün

Bu ay İhsan Oktay Anar‘ın son kitabı Yedinci Gün‘ün çıktığı ay olarak benim gibi pek çok Anar hayranı için güzel bitti sevgili okur. Kitabın bu ayın sonunda yayınlanacağı haberini veren, kitap çıktığı gün de mesaj atan İsmet abiye daha yazının başındayken teşekkürlerimi iletiyorum.

D&R Mağazası‘na gidip Yedinci Gün’ü sordum görevliye. Ancak gelmediğini, muhtemelen ertesi gün geleceğini söyledi. Ben de kös kös eve döndüm. İnternetten D&R’ın sitesine baktığımda kitabın online olarak satışa sunulduğunu, üstelik 17 liralık mağaza fiyatından farklı olarak 12.50 liraya satıldığını gördüm.

Soul Sacrifice‘ın Carpe Mortem albümünü de yine birkaç gün önce yine sipariş vermek üzere D&R’a gitmiştim. Yine mağaza satış fiyatı 15 liraydı o albümünde. Kitabın fiyatını ucuz görünce albüme de bakayım dedim. Onun fiyatı da 12 liraydı. Lan bana o dakika dank etti. Eğer ben bu iki ürünü mağazadan alsam 32 lira verecektim. Ama internetten alınca 25 liraya geliyordu.

Ben de o şekilde yaptım ve Yedinci Gün’ü ve Carpe Mortem’i internetten sipraiş ettim. Kargo parası eklenmesine rağmen yine mağazan alacağım fiyattan 5 lira daha az ödedim. O açıdan epey mutlu oldum 🙂

Kitap da albüm de ayrı ayrı başlıklar olarak blogda yer alacaklar. O yüzden hiç detaylarına girmiyorum sevgili okur.

Bir Cevap Yazın

