Acayip Bir Olay Oluyor Hergün

Şu son iki haftadır başıma gelmekte olan garip bir olay var sevgili okur. Şimdi bizim evden çıkıp dolmuşa binince Batıkent’in çıkışında bir yol var. Çağdaş Market‘in önünden dümdüz uzanıp Çağfen Lisesi‘nin yanındaki yokuştan uzayıp giden bir yol burası.

Son iki belki de üç haftadır dikkat ediyorum, ben buradan herhangi bir araçla geçerken genç bir kadın köpeğini gezdiriyor. Herhangi bir araçla, söz gelimi dolmuş, otobüs ya da otomobille, günün hangi saatinde  olursa olsun, siz gelimi sabah 9’da, öğlen 2’de,akşam 8’de, sürekli bu genç kadını görüyorum. Kahverengiyle kızıla çalan saçlarıyla zaten epey dikkat çekiyor. Zaman zaman tüm dolmuş dönüyor bakıyor. Yine bir gün yanından geçerken Sercan az kalsın arabanın camından düşüyordu.

Şimdi bu eğer bir rastlantıysa nasıl bir rastlantı sevgili okur? Bir köpek böyle günün en alakasız zamanlarında çıkarılıp gezdirilir mi? Hadi gezdirildi, hep mi ben oradan geçerken denk gelir? Yok eğer bu kadın gerçek değilse, yani sadece ben görebiliyorsam, bu Sercan bunu nasıl görebildi o gün? İşte bu sorularla yüzleşiyorum hergün. Biliyorum, yarın sabah yine göreceğim ve yine düşüneceğim lan bunları.

One response to “Acayip Bir Olay Oluyor Hergün

  1. Ben olsam dayanamaz bir gün inerdim orada dolmuştan, abla sen gerçek misin? derdim. yoksa içinde ukte kalır 10 yıl sonra bile acaba o kimdi dersin

Bir Cevap Yazın

