Jedi Mind Tricks

Geçen gün Star Wars‘la ilgili bir kısa video ararken “jedi mind trick” başlığı altında bir sahne izledim filmden. Hemen peşinden de filmdeki bu sahneye atıfta bulunan onlarca sahne izledim. House MD’den de bir sahne vardı hatta. Ben böyle Jedi Mind Trick falan ararken yıllar önce kuzenim Cihan‘ın dinlediği, bana sürekli anlatıp durduğu aynı isimli bir rap grubunun şarkılarını ve videolarını farkettim.

Jedi Mind Tricks

Yıllarca bu blogda metal müzik içerikli yazılar okumaya alışan okur muhtemelen şu an şaşırdı Proofhead bir rap grubunu neden yazıyor diye. Bu gruplar aslında bir rap grubu olmalarının çok ötesinde Amerika’nın belki de sözleri en cesur olan grubuymuş. Adlarıyla zaten fazlasıyla sempatimi kazanan grubun sadece iki şarkısını dinledim ne yalan söyleyeyim. Bunlardan ilki olan Desing In Malice isimli şarkının melodisi ve klibin en başında çıkan o adam çok dikkatimizi çekti. Alper çok beğenip telefon melodisi yaptı.

İkinci şarkı Retaliation da hafif arabesk bir altyapısı var, lakin asıl önemli olan elemanların şarkının pek çok yerinde “yunovanamsen” diyip durmaları. Bu sözcük “do you know what I am saying?” sorusunun kısaltma hali. South Park izleyenler kesin “çakmıştır köfteyi”. Butters Bottom Bitch bölümüyle efsaneleşen Butters‘a tavsiye veren kadın satıcıları sürekli olarak bu kalıbı kullanıyorlardı 🙂 Bir de yorumlarda gördüğüm şöyle bir söz var: “I love pussy, but never the bitch that it’s attached to”

Bir Cevap Yazın

