My Resort Arka Planı Değişti

My Resort Arka Planı (Kasım 2012 – ? )

Birkaç gündür belki farkettiniz, belki de farketmediniz ama blogun arka planını değiştirdim sevgili okurlar.

My Resort Arka Planı (Ekim 2010-Kasım 2012)

Ekim 2010’dan beri kullandığım arka plan görselini değiştirmeyi zaten uzun süredir istiyordum. Ancak bir türlü vakit bulamıyordum, bir de hoşuma giden ilüstrasyonlar bulamıyordum.

Geçen gün deviantart‘da gezinirken çok harika bir Sauron tasviri buldum. Hemen çizen sanatçıyla iletişime geçip izin aldım. Bir de uzun süredir elimde bulunan bir çalışma vardı Ayberk‘e ait. Onu da bu iş için beğenmiştim ve hazırda tutuyordum. Geçen gece oturup birkaç saat uğraştıktan sonra nihayet yeni arka planımı hazırladım.

Yeni arka planımda sol tarafta görünen Viking, grafik ve animasyon sanatçısı Ayberk Kaba‘nın bir eseridir. Sağ tarafta görünen Sauron ise Godbo6 isimli sanatçıya ait. Kenarlıkları google‘dan anonim olarak buldum. Sağ üst köşedeki o mavi şimşekleri ise eski arka plandan aynen aldım, hiç bozmadım. Hoşuma gidiyorlar zira.

Grafik tasarım konusunda profesyonel değilim. Ancak bu hazırladığım yeni arka plan beni çok mutu etti, içime sindi 🙂 Diğer arka plan gibi bu arka planımı da Full HD çözünürlükte, yani 1920*1080 boyutlarında hazırladım. Ekran çözünürlüğü daha düşük olanlar malesef bu sebepten dolayı izleyemeyecekler.

Bir Cevap Yazın

