Yeni Yıla Nasıl Bir Giriş Yaptım?

Yılbaşı, Hristiyanların peygamberleri İsa’nın doğum gününü kutladıkları; Müslümanların başkentleri Mekke’nin fethini kutladıkları, Yahudilerin tüm dünyada sahip oldukları dev markalar aracılığıyla elde ettikleri kazancın yılbaşında zirve yapmasını kutladıkları, Ateistlerin ise yılın bir gününün küresel anlamda müthiş bir ilgiyle kutlanılmasının ardındaki zekayı kutladıkları gündür.

Yukarıdaki cümleler belki kelimelesi kelimesine böyle olmasa da internette okuduğum bir yazıdan aklımda kalan satırlar.

Dün akşam 17.00’de işten çıkıp Bilecik‘ten eve geldim. Evet, dün resmi olarak işe başladım. Eve geldiğimde saat 19.00’a doğru geliyordu. Tüm ev benim gelmemi bekliyordu. Ben geldikten sonra hep birlikte sofraya oturduk. Güzel bir akşam yemeğinden sonra, bir türlü geçmeyen baş ağrımdan dolayı televizyonun karşısında uzandım ve üzerime battaniyeyi aldım. Bir süre sonra acı gerçek ortaya çıktı: Hastalanmıştım. Bütün vücudumda inanılmaz bir kırgınlık ve halsizlik vardı.

Başımın ağrısı hiç kesilmedi, ateşim de vardı. Yutkunurken boğazımın acıması ise işin belki de en kötü yanıydı, yiyip içemiyordum çünkü. Zorlayarak da olsa epey bir meyve yedim. Acayip de çerez tükettim. Yılbaşı programlarının hepsini izledik zaplaya zaplaya.  Vakit geçti böylece. Biraz kendime gelince oturduk tombala oynadık ailece. Annem yendi. Ben tek taşa kaldım, bitemedim.

Saat gece yarısına yaklaştıkça yeniden başımın ağrısı arttı ve o ağrı ile yılbaşına girdik. 2013’e hasta ve başım ağrıyarak girdim yani.

Mustafa ile beraber birkaç hafta önce aldığım yılbaşı hediyesini açtık. Bu hediye, vidalar, somunlar ve metal parçalardan oluşan araç modelleriydi. Yapması inanılmaz keyifliydi. Paketten çıkan dört modelden iki tanesini yaptık.

Milli Piyango çekilişi yapıldı ve inanılması güç bir şey oldu! Büyük ikramiye bana çıkmadı. Gerçi sonradan 80 TL çıktığını öğrendim, çılgınlar gibi sevindim 🙂 İlk defa bir yılbaşında bir biletten üç kuruş para çıktı lan 🙂

Umarım sizler yılbaşına benden daha iyi girmişsinizdir. Yılbaşında sevişmek isteyip sevişebilenler, sevişmek isteyip sevişemeyenler, aklında yokken sevişenler, sevişmekle alakası olmayanlar! Hepimizin yılbaşısı kutlu olsun.

2 responses to “Yeni Yıla Nasıl Bir Giriş Yaptım?

  1. aytech4 alsana aytech4

    iyi gene amuda kalkmalar falan yok sende ciddi bir gelişme var büyüdünmü lan:)

  2. büyüdüm kocaman oldum abisi 😀

Bir Cevap Yazın

