Bilecik’te Bir Proofhead

Geçen hafta başladım işe sevgili okur. Şimdilik bir sıkıntı yok. Müdürlük, Bilecik Otogarı‘nın hemen yanında. Şehir merkezinin de tam göbeğinde yani. Kaldığım yer ise Müdürlük Binası’nın bitişiğindeki misafirhane.

Odam tek kişilik ve lojmanlara bakıyor. Gayet rahat, tuvaleti banyosu var. Mini buzdolabım var bir tane. Televizyonum da var. Bugün gittim, elektrikli ocak ve su ısıtıcı da aldım. Bugün gittim diyorum, nereye gittim? Eskişehir’de Özdilek‘e gittik Alper‘le. Evet, haftasonları Eskişehir’e geliyorum.

Bizim evin önünden müdürlüğün önü 75 kilometre. Doğrudan ya da Bozüyük aktarmalı farketmeksizin 1 saat sürüyor gitmesi. Araba bulmak da sıkıntı çekmiyorum çünkü dediğim gibi otogarın yanındayım.

Bilecik, Bursa ile Eskişehir’in arasına sıkışmış, küçücük bir şehir. Şehir merkezinin nüfusu 50 bin. Bozüyük ilçesinin nüfusu ise 70 bine yakın, bu sebepten Bozüyük Bilecik’ten daha gelişmiş bir ilçe. Biz görev yeri olarak Bilecik il sınırları içerisindeyiz, işimizin önemli bir kısmı da Bozüyük’te geçiyor. Zira burada fazla sayıda sanayi tesisi var.

Benimle beraber atanan iki mühendis daha var. Bunlardan ilki çevre mühendisi olan ve aynı şubede çalıştığım Sinem. Diğeri ise  elektrik ve elektronik mühendisi olan Emre. Emre ile aynı misafirhanede kalıyoruz. Onun odası alt kattaymış. Geçen gece bir dışarı çıktık, nerede ne var bir görelim diye. Emre benden üç beş gün önce başladığı için birazcık daha deneyimli. Bildiği yerleri gösterdi.

Bileck’te herşeyden bir tane var. Bir tane tüpçü, bir tane Arçelik bayii. Elbette bu benim gördüğüm kısmı henüz Bilecik’in. Daha keşfedilmeyi bekleyen milyonlarca (!) köşesi var.

İlk defa evden ayrı takıldığım için aslında biraz garip hissediyorum. Ama zamanla buna da alışacağıma şüphe yok sevgili okur. Bilecik’ten hepinize sevgilerimle. Proofhead.

Özdilek

One response to “Bilecik’te Bir Proofhead

  1. Kolay gelsin adamım! Bilecik’in milyonlarca(!) köşesinde yaşayacağın haberleri bekliyorum (:

Bir Cevap Yazın

