Proofhead My Resort 1000. Yazıyı Yazdı!

1000Evet sevgili okur, yaklaşık 5 yılı geride bıraktıktan sonra bir de baktım ki 1000. yazıyı da postlamışım! Evet, tam bin yazı yazdım bu bloga beş yılda. Kimileri çok kısa oldu, kimileri ise ciddi anlamda uzun oldular. Ama bu blogun takipçisi olanlar daima okudular, geri dönüş yaptılar. Helal olsun her birine.

Bugüne kadar, yazdığım hiç bir yazıyı silmedim. Hatırlıyorum, sadece iki ya da üç yazımı birleştirmiştim zamanında. Ancak hiç bir yazımı silmedim. Bazı yazılarımda silmem doğrultusunda defalarca uyarı almama rağmen geri atmadım. (Bu yazı ve bu yazı gibi.)

Bildiğiniz üzere yazılarımı farklı kategoriler içerisinde yazıyorum. Şu an için bu kategoriler ihtiyaçlarımı tamamıyla karşılıyor. Yani başıma gelen bir olayı hangi kategoriye sokacağım diye düşündüğüm hiç olmadı. Elbette ki bu kategorilerden en çok yazıya sahip olanı 252 yazı ile “O An Yaşananlar” kategorisi oldu. Her kategori için yazdığım yazı sayısı ise şöyle:

Topladığımızda tabiki 1000 etmiyor, zira bazı yazıları iki farklı kategoride değerlendirmek mümkün olabiliyor. “Kategorisiz, Öylesine” kısmıdaki yazılar gerçekten de öylesine yazılmış yazılardır. Ancak bazen bunların içinden de ciddi anlamda ilgi çeken yazılar çıkabiliyor. Örneğin şu yazı gibi. (Cansu‘ya ne kadar teşekkür etsem azdır.)

1000. yazı içerisinde dört tane ölüm haberi verdim ki bunlar halen daha hatırladıkça içimi sızlatır. Dolayısı ile bunlara “Kara Yazı“lar diyorum. Ayrıyeten yazdığım onlarca doğum haberi ve evlilik haberi de var blogda. Ancak oturup saymaya üşendim.

En çok okunan 5 yazım aşağıda gördükleriniz. Bunların aslında iki tanesini öylesine yazmıştım. Ancak epey ilgi gördüler, anlam veremedim. Bir diğer durum da bu yazılardan ilk sırada olanı hariç, kalan diğerlerinin eski yazılar olması.

  1. https://proofhead.wordpress.com/2012/06/02/hepimiz-hackeriz-windows-7-0xc004f200-hatasini-cozdum/
  2. https://proofhead.wordpress.com/2009/03/07/ayakkabi-aldim/
  3. https://proofhead.wordpress.com/2009/09/18/msn-guncelleme-sorunu-yasayanlar/
  4. https://proofhead.wordpress.com/2010/02/08/donas-neden-tirttir/
  5. https://proofhead.wordpress.com/2009/05/06/zavalli-gamze-bilgic/

Gelelim düzenli olarak yorum bırakanlara. Blogu mail yoluyla ve RSS yoluyla yaklaşık 50 kişi takip ediyor, bunlar düzenli okuyucular. Onun dışında Facebook üzerinden çok dalgalı bir takipçi kitlesi var.

En çok yorumu 126 yorumla Sercan kardeşim bırakmış, desteği için teşekkür ederim. (Bu sayı aynı mail adresini girerek yorum bırakan kullanıcıları baz alıyor.) Yazılarımın içinde en çok etiketlediğim isim ise Alper ve ardından Volkan olmuş. Onlara da teşekkür ederim. 43 defa da Sabhankra‘yı tag’lemişim.

Bu arada, bu okuduğunuz yazı, blogun 1000. yazısı değil. 1000. yazıyı Bilecik’te, iş yerinde boş bir anımda yazdım. Ve o yazı şu yazı oldu.

Nice 1000 yazılara diyip kendimi teşvik ediyor, okuyan destekleyen herkese de teşekkür ediyorum.

Proofhead.

Bir Cevap Yazın

