Zurna Aldım!

zurna

Evin zorunlu ihtiyaçlarını almaya devam ediyorum sevgili okur.

Şu yazımda aldığımdan bahsettiğim BALTA‘dan sonra bugün de Alper’le birlikte gidip bir ZURNA aldım. Evet, artık zurnam var. Yukarıdaki fotoğrafta zurnam ile hücum borumu birlikte görüyorsunuz.

Zurnam, Sİ sesinden olup yeni başlayanlar için ideal sayılabilecek bir kalitede. Zurnanın ucundaki o sipsiyi de zurnadan ayrı olarak satıyorlar. Onu da aldım. Bu yazıyı da söylemiş olmak için yazıyor ve şu müthiş ilham verici video ile bitiriyorum.

One response to “Zurna Aldım!

  1. Mehmet Ayrancı

    Vurmanı çalgılar kısmına da girmeni şiddetle tavsiye ediyorum. ilk önerim kudüm. yanlız suni deriyle yapılmış olanlardan çok randıman alamıyorsun biraz maddiayatı kenara bırakıp gerçek deri kullanılanlardan alırsan sesine doyamayacağından eminim

Bir Cevap Yazın

