Antalya Günlükleri 2. Gün – Partnership

Sabah saat 07.30’da uyandım. Saat 8’i biraz geçe kahvaltıya indim. Gayet iddialı bir kahvaltı yaptıktan sonra saat 9’a kadar lobide takıldım. Saat 9’da kalkıp toplantının yapılacağı salona geçtim. Zira saat 09.30’da toplantı başlayacaktı.

Öğrenciyken çok defa MATRA isimli bir proje kapsamında Hollandalı iş ortaklarıyla çalıştık. O zaman epey komik anılarımız olmuştu Alper’le. Bu sefer de karşıma yine Hollandalılar çıktı. Toplantısı yapılan proje için Hollanda ile ortak bir çalışma yürütülüyormuş. Saat 09.30’da toplantı başladığında bunu anlattılar önce.

papil

Dün yapayalnızdım. Ama bugün değilim sevgili okur. Eskişehir’den Emrin Bey ile takılmaya başladık. Hemen akabinde Kırklareli, Edirne ve Isparta illerinin Çevre ve Şehircilik Müdürlüklerinden arkadaşlarla tanıştık. Bunlar Ahmet Bey, Mehmet Bey ve Emre. Emre, benimle aynı dönemde atanmış. O açıdan güzel bir sohbetimiz oldu.

Beş ülkenin sınırlarını içine alan bir havzaya sahip Ren Nehri

Sunumlarda Ren Nehri ile ilgili detaylı bilgiler sundu Hollandalılar. Hemen akabinde de devletin su ile ilgisi olan her kurumundan bir temsilci çıkıp ilgilerinin ne olduğunu anlattı. Toplantıda 3 tane de tercüman vardı. Bunlar yan yana oturmak suretiyle Hollandalıların anlattıklarını bize; bizim anlattıklarımızı da onlara çeviriyorlardı. Dört Hollandalıya üç tercüman nöbetleşe çeviri yapıyorlardı.

Her neyse akşam 5 oldu ve toplantı bitti. Hemen akabinde Emrin abiyle beraber anlaşıp havuzda buluştuk. Havuz daha önce Alper, Volkan ve Sercan’la Çanakkale‘de gittiğimiz havuzun yarısı kadardı. Yüzme bilen bilmeyen amcalarla doluydu. Yüzerken birkaç kişiyle çarpıştık. Velhasıl, saat 18’e doğru odaya çıktım.

Farkında olmadan yemek saatini yarım saat atladım. Yemeğe yarım saat geç gittim. Yemeği yiyip kalktıktan şu ana kadar lobide bir koltuğun üzerindeyim. Saat 22.30. Hırvat futbolcu dangalaklar acayip yüksek sesle gülüyorlar, birazdan kavga dövüş çıkabilir. Otelin “yabancı oldukları için” bu adamlara müdahale etmemeleri sinir bozucu bir durum.

Neyse, bugün de böyle bitti işte. Birazdan çıkıp biraz The Mentalist izleyip yatacağım.

Bir Cevap Yazın

