Antalya Günlükleri 3. Gün – Denizi Gördüm

Antalya günlüklerinin üçüncü sayısındayız sevgili okur. Çalıştayda ikinci gün ilk güne göre nispeten daha hareketli geçti. Proje kapsamında çalıştığımız altı havza için altı alt gruba ayrıldık. Herkes kendi kurumu hangi havzaya dâhilse o gruba girdi. Bu gruplarda söz konusu havzalara dair bir takım verileri toparlayıp projenin devam etmesi için gerekli bazı sonuçlar çıkarmaya çalıştık. Biz Sakarya Havzası‘nda yer aldığımız için kendi havzamızın çalışma grubunda bulunduk.

IMG_1030Her neyse, bugün Antalya’ya geldiğimden beri ilk defa denizi gördüm. Sahile indik öğle arasında. Atlayıp zıpladık bir sürü. Öğle yemeklerini çok abarttığımı fark ettim bugün. O yüzden saat akşam 5’ten taa 7’ye kadar spor salonunda takıldım. Bisiklete bindim 13,5 kilometre ve 2 kilometre de yürüdüm. Kulağımda Sabhankra ve üzerimde Sabhankra tişörtüyle gayet kuul bir fan olarak yaptım sporumu. Toplamda 500 kalori yakıp 10 gram falan zayıfladıysam da akşam yemeğinde bunu fazlasıyla telafi ettim. Niye? Çünkü insan gibi yemek yemiyorum.

Ayıptır söylemesi burada bir tavuklu salata yapıyorlar. Yemin ederim başka bir şey yeme.  Al bundan kaseyi komple ye. O derece hafif ve lezzetli. Eve dönünce kesin yaparım ben bundan. Akşam yine ilk defa bir otel etkinliğine katıldım: Canlı Müzik.

Canlı müzik deyince gerçekten canlı müzik dinleyeceğim sandım. Ne olursa olsun, canlı olsun arkadaş dedik ve lobideki piyano dinletisini yarıda bırakarak üst kata çıktık. Günlerdir otelde gözüme çarpan kızıl saçlı tahminen Rus olan sanatçının sahnede olduğunu gördüm ancak ufak çaplı bir şok geçirdim. Canlı müzik şu şekildeydi: Midi bir melodi çalıyor, üstüne bayan vokal yapıyor, bir tane de basçı var. Bu kadar yani. Bir süre sonra Ahmet Bey, Emre ve Mehmet Bey bu faslı kapatıp aşağı indiler. Emrin Bey ile birlikte biz bir süre daha dinledik.

IMG_0993IMG_1012

Odaya döndüğümde gündüz tartıştığımız bir konudan dolayı bir yönetmeliği inceledim biraz. Çıkarken otele bırakacağım yazının bir kısmını yazdım. Sonra da iki bölüm The Mentalist izleyip yattım. Yarın çalıştayın son günü olacak. bakalım neler olacak.

 

 

 

Bir Cevap Yazın

