Elektroakustik Gitar Aldım

gitarCiddi bir ihtiyaçtı sevgili okur. Hem Alper, hem ben hem de Godspel için ciddi bir ihtiyaçtı elektroakustik gitar. Bu ihtiyacın artık had safhaya ulaşması sonucu kendime ortalama sayılabilecek bir elektroakustik gitar alayım dedim. Önceki gün Murat‘la Yağızhan‘ı yanıma alıp araştırmaya başladık.

Şimdi ben gitarı sadece eğlence amaçlı, kendi kabuğunda çalan birisi olduğum için fiyat olarak çok uçmama, rekorlar kırmama gerek yoktu. Bunun rahatlığı vardı. Bir ikincisi ise yanımda Yağızhan vardı ve gitar konusunda tanıdığım en iyi 3 adamdan birisiydi. Yanımda Murat da vardı ki kendisi uzun süre gitar atölyesinde çalıştığından gitarın kalitesini anlayabilirdi. O açıdan da herhangi bir tedirginlik hissetmiyordum. Neyse, epey gezdik tozduk. Adam gitar bulamadık. Bulsak fiyatı çok uçuktu falan. Bu esnada Murat ayrıldı yanımızdan. Yağızla araştırmalar yapmaya devam ettik. Ama yine ellerimiz boştu.

Yağızla son bir hamle yapıp Fırat Müzik‘e gittik Atatürk Caddesi‘ndeki. Ve orada aradığımızı bulduk: Masterwork MWA 4000 CE. Rengi vişne çürüğü. Ama epey koyu. Özellikleri:

Gövde : Ihlamur Ağacı
Sap : Akgürgen Ağacı
Ön Kapak ve Yanlar : Ladin Ağacı
Klavye : Gül Ağacı
Eşik : Gül AğacıTeller : Daddario – USA
Ebatlar: 103X40X12 cm
Gitar el yapımı. Çok iyi kontrol ettik, Çin Malı falan mı diye. Değil. Daha sonra en önemli kısma geldi sıra: Sesini kontrol etmek. Bu konuda da Yağız girdi devreye. Epey bir çaldı, denedi ve çok beğendi. Fiyat olarak da gayet uygundu. Aldık. Yanında bir kılıf da verdi Fırat Müzik sağolsun.
Bu gitarın adını YAĞIZHAN0213 koyduk Murat’la beraber. Şu anda benim yatağın üzerinde uzanmış bana bakıyor gitar. Nasıl da sevimli duruyor anlatamam 🙂 Fiyatı ortalama olsun, kaliteli olsun, işime yarasın, çok profesyonel olmasına gerek yok, elektroakustik bir gitar lazım diyenler için bence çok uygun bir gitar. Tavsiye ederim.

 

 

 

EKLEME: Gitarla Yağızhan’ın aldığı bir kayıt örneğini ekliyorum.

Bir Cevap Yazın

