İsminin O En Güzel Harfleri

İsminin o en güzel harfleri geliyor aklıma,
Hayranlıkla mırıldandığım durmadan,
Ancak sen duymuyorsun, yüzün dönmüyor bana,
Bu bile yetiyor sana âşık olmaya.

Aynı ağaçların altından geçtik sabahları,
Aynı taraçanın altında saklandık yağmurdan,
Ve bana sevmek boşuna, diyorsun.
Oysa sevmek gecelerin uğraşıdır,
Geceleri evini gözlemek gizlice, bir hırsız gibi,
Sen ışığı söndürünce uyumak, uyumaya çalışmaktır.

Akşamın soğukluğu üşütmez içimi,
Bir duymuşsam sesini, hissetmişsem nefesini…
Ve kokun dolar tüm geceye, soluklanırım;
Yıldızlara bakar ve yine içime çekerim seni.

Bu bir vurgun yemişliktir gözlerinin alabildiği dünyamda,
Uzaktaki tepelerde esen rüzgârın sesi ve kokusudur,
Tekrar ediyorum isminin o en güzel harflerini,
Ve bir beni ekliyorum yanına gülümseyerek.
Bu mutluluk mudur, soruyorum kendime,
Cevabı sen veriyorsun ışıl ışıl gözlerinle.

M.P.Ç.

Bir Cevap Yazın

