Çok Garip Bir Rüya…

Dün gece çok garip bir rüya gördüm sevgili okur. Rüyamda uyuyorum. Aniden telefon çalmaya başlıyor ve uyanıyorum. Telefonun ekranına bakıyorum arayan numara yazmıyor. Açıyorum telefonu, karşı taraftan ses gelmiyor ama ben onun söylediklerini kafamın içinde duymaya başlıyorum. Ben konuşup cevap veriyorum ama karşı taraftan ses gelmiyor yine. Karşı tarafın cevabı hep kafamın içinde beliriyor.

Bu şekilde 10 dakika kadar konuşuyoruz. Daha doğrusu yarı telepatik yarı normal bir konuşma oluyor bu. Ben konuşuyorum sadece. Sonra bir an geliyor ve ben ondan geriye doğru saymaya başlıyorum.

ON…
Derin bir sessizlik var karşı tarafta.

DOKUZ…
Nefes alma sesi geliyor ama tek kelime yok.

SEKİZ…
Yutkunma sesi geliyor karşıdan.

YEDİ…
Sessizlik devam ediyor

(…)

İKİ…
Ben bir kaç kelime söylemeye çalışıyorum, olmuyor.

BİR…
Son defa yutkunuyorum.

SIFIR.
Telefon kapanıyor.

İşte telefon kapandıktan hemen sonra uyandım. Baktım ki üzerimdeki örtü kaymış, epey de üşümüşüm 🙂 Garip oluyor elbette böyle rüyalar. Ama ortaya çıkmaları çok daha garip oluyor. Kendimi siyah beyaz bir filmin içinde gibi hissediyorum böyle olunca. Gece rüyadan uyanınca sersemliyorum. Daha sonra kendime gelmem tüm günümü alıyor. Oysa eskiden daha fantastik rüyalar görürdüm. Şimdi gördüğüm kurgular, inanılması daha kolay gerçeklerden ibaret.

Rüya tasviri yapan bir arkadaşım var, Funda. Olur da bu yazıyı da okursan lütfen bana söyle. Ne anlama geliyor tüm bunlar 🙂

Bir Cevap Yazın

