Yakın Zamanda Bloga Eklenecek Başlıklar

Quentin Tarantino

Zaman zaman böyle yazılar da yazıyorum. Bunlar hem okuyucuyu ileride nelerle karşılaşabileceği konusunda aydınlatıyor hem de böyle alenen açıklayınca bende yazma isteği uyandırıyor. Bu ara farkındayım, yazılar biraz seyreldi, eskisi gibi değil. Ancak hayatım da eskisi gibi değil artık biliyorsun sevgili okur. Yazı yazma işini öylesine yapmak istemiyorum, bu iş için zaman ayırmak istiyorum. Dolayısı ile uygun zamanı yaratmak özellikle bu sıralar biraz zor oluyor. Ancak yine de blog yazmayı bırakamam.

Önümüzdeki dönemde şiire ve didaktik yazılara yeniden başlamayı planlıyorum. Elbette ki en çok ilgi gören kategori “O An Yaşananlar”a da yazılar yazacağım. Yakın zamanda blogda şu yazıları okuyacaksınız:

  1. Quentin Tarantino‘yu neden severim?
  2. Karanlık Bahçe‘de Toplantı
  3. Tehlikeli Ejderhaların Kontrolü Yönetmeliği
  4. Kim Hangi Cikcikli Sözü Söyledi?
  5. Cüce Dilinde Günün Sözcükleri
  6. Yüzüklerin Efendisi Karakter Çizimleri

Takipte kalın, mutlu olun. Proofhead My Resort, toplum sağlığını önemseyen bir müessesedir. Yazıyı bitirecektim ama içimden yazmak geldiği için devam ediyorum.

Nihayet atandıktan neredeyse iki ay sonra kendi ofisimize geçebildik. Yavaş yavaş işlerimizin yoğunluğu da artmaya başladı. İşe daha bir hevesle gider oldum sevgili okur. Akşamları yalnız geçiyor tabiki. Yemek konusunda bir türlü istediğim ayarı tutturamıyorum. Onu da zamanla hallederim gibime geliyor. Neyse, birazdan maça gideceğim halı sahaya. Geçen hafta sağ elimi; ondan önceki hafta da sağ bacağımı sakatlamıştım. Bu hafta sağlam dönmeyi ümit ediyorum.

Bir Cevap Yazın

