Yüzüklerin Efendisi Karakter Çizimleri

Bugün madem şöyle bir girdi yaptım, bu şekilde devam edeyim diyorum. Bir süredir Facebook’ta özellikle Orta Dünya temalı mizah sayfalarına takılıyorum. Hakikaten komik olmalarının yanında, bazen görsel olarak çok kıymetli işleri de paylaşabiliyorlar.

Geçen gün yine böyle bir grupta müthiş bir Saruman çizimi gördüm. Hemen Google Görsellerde aratıp söz konusu görsel setinin tamamına yani toplamda 10 farklı karakterin çizimine ulaştım. Uğraştığıma değdi ve birbirinden harika ve alışıldıktan bağımsız çizimlere ulaştım. Bunların her birini kuşe kağıda bastıracağım. Zira her biri çerçevelenip saklanmaya layık olmuş. Çok dikkatli incelememe rağmen bu çizimleri kimin yaptığını bulamadım. Bilen varsa lütfen yorumlarda belirtsin.

Blogun bu paylaşımını geçtiğimiz günlerde doğum gününü kutlayan kardeşim Savaşalp’in onuruna yapıyorum. Doğum günün yeniden kutlu olsun. Bu arada eklediğim görsellerin tamamı yüksek çözünürlüklüdür, ekrana sığdırmak için küçülttüm. Siz bilirsiniz işinizi 🙂

Bir Cevap Yazın

