İhsan Oktay Anar – National Geographic Özel Yazısı

rsResim (1)

Tıklayın büyüsün

Yaklaşık iki ay kadar önce şu yazıyı yazmıştım İhsan Hoca‘nın çeşitli başka dergilerde çıkan yazılarıyla ilgili olarak. İhsan Oktay Anar fanatiği olanların çok ilgisini çekmişti o yazı.

İhsan Oktay Anar’ın uzun süre önce elime geçen bir yazısı daha vardı, ancak kaynağı kaybetmiştim. Bugün dergilerimi düzenlerken yine buldum ve hemen sizlerle de paylaşıyorum. National Geographic‘in Kasım 2009 sayısı için İhsan Hoca’nın özel olarak yazdığı “Zeytin – Tire’de Hasat Ritüeli” isimli durum hikayesi ustanın çocukluk yıllarından kesitler içeriyor.

Bu değerli eseri hem PDF formatında hem de tıklayınca yüksek çözünürlüğe ulaşan görseller halinde sunuyorum. Tüm İhsan Oktay Anar hayranları için bir Proofhead My Resort hizmetidir!

PDF Halinde İndirme İçin Tıklayın

Bir Cevap Yazın

