YDS’de Kendime Bir Hedef Koyuyorum

Bugün çok hayırlı bir iş için bu yazıyı yazıyorum sevgili okur. Takip edenler bilir, geçtiğimiz günlerde yapılan YDS sınavının sonuçları bugün öğlen saatlerinde açıklandı. Ben de bu sınava girmiştim. Aldığım puan 63 oldu.

YDS, bu sene ilk defa yapılıyor. Daha önce KPDS ve ÜDS olmak üzere iki kalem yapılan yabancı dil sınavları (en azından en popülerleri) bu sene YDS adıyla düzenlenen ve ilk defa yapılan bir sınavla birleştirildi. Ben de ilk sınav, belki kolay olur diye bir gireyim dedim. Bu arada şunu ifade etmekte fayda var, bu sınava herhangi bir Yüksek Lisans, Doktora ya da okul bağlantılı bir amaç için girmedim.

Sınava 2011’de ÜDS’ye hazırlandığımın yarısı kadar bile hazırlanamadan girdim bu sefer. Düşünün o sefer bile doğru dürüst hazırlanamamıştım. Hatta bakın şöyle bir yazı yazmışım iki sene önce.

Evet, bu sene aldığım puan beni acayip hırslandırdı bu İngilizce konusunda. Artık şöyle bir hedefim var: En az 80 puan alana kadar her dönem YDS’ye girmek. Yani önümüzdeki sonbaharda bir aksilik olmazsa bu sefer çalışmış olarak yine gireceğim YDS’ye. Bakalım neler olacak.

NOT: O nasıl bir aday fotoğrafı lan öyle?

Bir Cevap Yazın

