O Bakışa Yenilmek

Gece tüm cesaretimi toplayıp bir kere daha bakabildim gözlerine. Rengine, çizgilerine ve görebildiğim tüm detaylara son bir kere daha baktım. Gözlerin büyüyordu. Gözlerin büyüyor ve bana kendimi gösteriyordu. Hiç düşünemezdim sana bu denli yakın olabilmeyi. Aklımı bir kenarda bırakıp, sadece duygulardan ibaret bir hale bürünmeyi hiç düşünemezdim. Sonsuz bir gecede bir masum olmanı hiç düşünemezdim.

İzbe dünyamın karanlığıydı belki seni bana çeken. Belki de büyülü sözcüklerime aldandın. Ve senin o bilinmezliğin… O bilinmezliğine sakladım ben de tüm oyunlarımı; seninle mutlu olmak, seni mutlu edebilmek için. Bunun adı ne olursa olsun, ister aldanmak, ister kapılmak bir hayale;  hiç pişman değilim yaşamaktan.

Zerre kadar küçülüyor gözlerim, ama kapatmıyorum. Çizgiler, bir biri ardına çizgiler görüyorum. Donuk bir masumiyet çerçevelemiş yüzünü. Aynı masumiyet kucaklamış tüm o güzelliği. Düşlerle örülü bir yere konmuş ruhun. Tüm dikkatinle yüzüme çevrili gözlerin. Dudakların hafifçe aralanmış. Duymak isteyeceklerimi söyleyecek belki, belki de sadece “iyi geceler” diyecek içerisinde adım olan. “İyi geceler Proofhead.”

Eskiyip gider herşey de, ya farkedemezsem? Ya o an geldiğinde farkına varamazsam? Pamuk ipliğiyle örülü sanki her şey. Bir gün bırakacaksın. Bir gün artık ihtiyacının kalmadığını düşüneceksin. Koparıp atacaksın beraber dokuduğumuz tüm renkleri. Geceler boyu düşleyip işlediğimiz tüm o renkler solacak. Bu olacak mı?

Mutlak olan tek şey varsa o da yanılmadığımdır. En güzel sendin ve en güzeli de seninle olmaktı. Anlatmak, dinlemek, susmak… Ama hep seni ortak etmek hayata. Sessizce sarıl bana. Gülümse, konuş, şarkılar söyle ve sus. O düşlerle örülü yerde sadece ikimiz olalım: bir masum ve bir gece…

Bir Cevap Yazın

