Bu Aralar Elime Geçen Şu Kitaplar

Image Hosted by ImageShack.us
İki hafta önce İstanbul’dan koca bir valiz dolusu kitap getirdim sevgili okur. Bir gençlik hevesi olan cıncınlı kitaplar hariç, özellikle iki kitaptan dolayı hepinize hava atacağım şimdi.

İlk kitabımız İstanbul Ticaret Odası Yayınları‘ndan “Hamdım… Çizdim… Mesnevi’den Çizgiler” isimli 91 sayfalık kitap. Daha doğrusu albüm. En iyi yanı hem İngilizce hem de Türkçe olarak hazırlanmış olması. Ali KOCAMAZ‘ın çizgileriyle Mesnevi’deki öğütler buluşmuş ve bu harika eser hazırlanmış. Bununla ilgili olarak Cihan‘a ne kadar teşekkür etsem azdır. Sağol kardeşim. Kitabın İngilizce adı da “I was raw, I drew. Sketches from Masnawi” şeklinde.

Tıklayınca büyür

Image Hosted by ImageShack.us

İkinci kitap ise yine Cihan’ın dünya ötesi kıyaklarından birisi sevgili okur: Duayen fotoğrafçı Ara Güler‘in Yitirilmiş Renkler isimli albümü. Ara Güler’in İstanbul temalı kitaplarının ikincisi bu kitap işte. İlk kitaptan farkı, renkli fotoğraflardan oluşması. 327 sayfalık efsane bir kitap, daha doğrusu albüm bu.

Tıklayınca büyür

Cihan, bu iki kitapla bana hayatı boyunca verip verebileceği tüm hediyeleri vermiş oldu 🙂 Karşılığında ben ona ne hediye edeceğim inanın bilmiyorum. Bu iki kitabın dışında aldığım / bulduğum kitaplar genelde dünya klasikleri ve son dönemin çok satanları oldu.

Özellikle Cihan’la birlikte bulduğumuz o çuvaldan çıkan kitaplar arasında Alacakaranlık Serisi’nin iki kitabı vardı. O iki kitaba ek olarak ben de bir yerde serinin çizgi roman versiyonunu bulup aldım 1 liraya. Ha bir de Buz ve Ateşin Şarkısı serisinin ilk kitabı Taht Oyunları‘nı (A Game Of Thrones) aldım. Diziden izledim ama kitabı okumadım yalan yok. Eh, dedim bakıyım ilk kitabı okuyayım. Aşağıdaki fotoğrafta, orada bak arada Ateşten Gömlek ve Kolera Günlerinde Aşk‘ı görüyorsunuz.

Bu yazıyı yazma amacım, belki okuduktan sonra uzanıp en yakınınızdaki kitabı elinize akıp okumaya başlarsınız. Belki gaza gelip bitirirsiniz bile. Hah, işte bunu yaptığınız anda yazıyı yazma amacımın bir değeri olacak.

Bir Cevap Yazın

