Kinder Surprise – Şirinler Koleksiyonu

Haftaya berbat haberlerle başladım sevgili okur biliyorsun. Kardeşim ve babamın yaptıkları trafik kazası haberinden dolayı epey üzüldüm. Blogdaki yazıdan sonra çok fazla sayıda arkadaşımdan geçmiş olsun telefonları ve mesajları aldım. Hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Kardeşim hastaneden çıktığında, hayatımdaki bu önemli olay hakkında detaylı bir yazı yazacağım. Şu an için durumu gayet iyi gidiyor. Ameliyatı başarılı geçti zira. Blogun ve benim üzerine çöken kara bulutları biraz olsun dağıtmak adına böyle eğlenceli bir yazı yazayım istedim.

Image Hosted by ImageShack.us

Bilecik‘teki hayatımın 10. ayına giriyorum sevgili okur. Bu şehirde iş dışındaki eğlencelerim bir bilgisayarım, bir gitarım. Son birkaç haftadır saz çalmaya da başladık Şemre‘yle, güzel şeyler çıkıyor dur bakalım. Son haftalarda kendi adıma acayip ilgi gösterdiğim bir diğer olay da Kinder Sürpriz Yumurtalar oluyor. Çekilen ikinci filmi ile iyice suyu çıkan Şirinler‘in gayet başarılı figüleri çıkıyor yumurtadan. Biz de tamamen can sıkıntısından, ne zaman ERFA isimli süpermarkete gitsek alıyoruz üçlü bir kutu. Ancak her figür serisinde olduğu gibi bunda da çok zor bulunan bir figür var: Şirin Baba. Aldığımız 15’ten fazla yumurtanın hiç birinden Şirin Baba çıkmadı. Bana iki defa Şirine çıktı uslu bir çocuk olduğum için. Ama bu babayı bi bulamadım. Seride toplam 9 karakter var: Gargamel, Hackus (Gargamel’in yanındaki gri olan oğlan), Vexy (arkada Gargamel’in yanındaki kız), Sakar Şirin, Gözlüklü Şirin, Şirine, Süslü Şirin, Somurtkan Şirin ve Şirin Baba.

Image Hosted by ImageShack.us

Evet bu yazıyı okuyan Proofhead dostları, içinizde bir yerde bir Şirinler sevgisi olduğunu biliyorum ve sizden babayı, Şirin Baba’yı rica ediyorum. Değiş tokuş yapabiliriz. Elimde fazladan Şirine, Gözlüklü Şirin ve Sakar Şirin var. Hatta her birinden birkaç tane var. Aklınızda olsun.

Image Hosted by ImageShack.us

YAKLAŞIK BİR AY SONRA EKLEME (24.11.2013): Şirin Baba’yı buldum. Hem de iki tane birden buldum. Böylece koleksiyonumu tamamlamış oldum. Bu işin sırrını öğrenmek için tıklayın.

11 responses to “Kinder Surprise – Şirinler Koleksiyonu

  1. kübra

    elimde şirin baba yok lakin,gargamel ve süslü var fazlaan ama şirine ve sakarları bulabilsem şahane olcak sonra beraber şirinbaba ararız

  2. cüneyt

    Bu seride şirin baba yok aramayın

  3. Şirine lazım acil.

  4. cüneyt

    Bende şirinede çıktı fazladan şirin babada fakat bende turuncu saçlı kötü şirin yok.gönderirseniz kağıdıyla birlikde bende şizin adrese gönderirim adres hancıoğlu cad. Yalçın sok. Fındıklı mah no:11 d: 9 teşekürler hepinize kolay gelsin. Faceden eklerseniz haberleşiriz cunacar@hotmail.com eski şirin lotundan da gönderin bebek şirin var sadece

  5. cüneyt

    Maltepe istanbul

  6. cüneyt

    Bir tek Hackus yok

  7. minshin

    bende şirin baba var hala arıyorsan gönderebilirim ama karşılığında şirine ve sakar şirin isterim 🙂

  8. fatihozgur35

    elimde 3 tane şirin baba var nedense bana hep o çıktı 🙂 somurtkan şirin ile takas yapabilirim benim serimde tek eksik o.

  9. mesut koç

    süslü şirin ve vexy lazım olanlarla değiş tokuş yaparım 05452392026

  10. Mavisevengirl

    Bende şirin baba var ama bazılarından 3 tane var ..

  11. fazladan gargamel var hackus ile takas ederim

Bir Cevap Yazın

