11.12.13’yi Değerlendirmek

Geçen sene yazdığım “12.12.12”yi değerlendirmek başlıklı yazımı okumak için tıklayın.

Bugün tarih olarak güzel bir gün sevgili okur. 11, 12, 13 yanyana ancak 100 yılda bir geliyor. Geçen sene çok daha efsane bir tarih vardı: 12.12.12. Ben de bu tarihi geçen sene değerlendirmiş, işe başlarken Bakanlığa evraklarımı bu tarihte vermiştim. Bu sene de bu tarihi değerlendirmek için ufak tefek şeyler yaptım elbette. Ama ufak tefek şeyler oldu yani. Hayatımda önemli yeri olacak işler değil hiçbiri. Bir tanesi birazdan gerçekleşecek hatta. Dolayısı ile bu yazı kendime, geleceğime bir not olarak kaleme alındı. Geçen sene verdiğim tavsiyeye uyup proje hazırlayan ve 11.12.13’te çocuk yapmak üzere 2013 yılında Mart ayı başında çalışmaya başlayanlar muhtemelen bugün yavrularını kucaklarına aldılar. Sezeryanle falan tam denk getirdiler. Bugün doğan tüm yavruların yeni hayatları mutlulukla geçsin.

Bugün, tam bir yıldır işim gücüm var. Geçen sene tam da 31 Aralık günü fiilen işe başlamıştım. Ancak, iş girmek için gerekli evrakları geçen sene 12 Aralık’ta vermiştim.

Bu cuma, yani 13 Aralık’ta The Hobbit serisinin ikinci filmi The Desolation of Smaug vizyona giriyor. Eh bizler de tabiki çoktan planlarımız yaptık, haftasonumuzu bu işe ayırdık. Haftasonu Dünya durmuşsa bile herhalde dönüp bakmayız gibime geliyor. Geçen sene de The Hobbit‘in ilk filme yine aynı ekiple gitmiştik. İlk filmde en son kartallarda kalmıştık. Ama asıl olay zaten kartallardan sonra başlıyor. Cücelerin efsane fıçıyla kaçma sahnesi de muhtemelen bu film de yer alacak. O açıdan ayrıca bir heyecanlıyım kendi adıma.

Dün Volkan haber verdi, Murat İlkan albüm çıkarıyormuş. Teaserını da yayımlamış. Bir dinledim de fena değil gibi duruyor. Çok yakındaymış. Ne kadar yakında bilmiyorum ama teaserdan anladığım kadarıyla yine hem Türkçe hem de İngilizce söyleyecek. Çok büyük ses, helal olsun.

Bu arada geçenlerde şu yazımda bahsettiğim God Mode da çok yakın zamanda albümünü çıkartıyor. Albüm kapağını hazırlanmış. Umarım ki albüm hakettiği değeri görür sevgili okur. Tarz olarak Türkiye’de çok dinleyicisi olan bir proje çünkü. Togay‘ın ve tüm God Mode’un destekçisiyiz.

Şimdi yazmayı bırakıp başlığa baktım. Lan cidden güzel tarihmiş. Keşke daha farklı şekillerde değerlendirseymişim. Nasılsa ölünceye kadar unutamayacağım bu tarihi. Bu aralar yine hayatımın garip zamanları sevgili okur. Bilecik’te yoğun kar yağışı var. Zaten iyice bunalmış olan beni bu kar soğuğu daha bir bunaltıyor, üşütüyor. Sabah kalkıyorum bildiğin hava karanlık, akşam mesai bitiyor yine karanlık. Bugün dairede elektrikler gitti birkaç saatliğine. Başım ellerimin arasında bir yarım saat oturdum masamda. Nasıl rahatladım bilemezsin. Kişi kendinin en büyük destekçisiymiş meğer. Dün gece uyuduğum inanılmaz güzel uykudan sonra bu yarım saatlik rahatlama seansı ile iyice özgürleştim. Etrafımda bir Dünya döndü durdu ama benim Dünyam çok uzaklarda olduğu için etrafımda olan bitene pek aldırmadım.

Artık şakayı, komikliği kenara bırakıp ciddi ciddi askere gidecek adam moduna girmeye başladım. Herşey yolunda giderse Şubat’ın 4’ünde kışlada elimde havlu bekliyor olacağım. Askerde olduğum süre içerisinde blog ne olacak bilmiyorum. Nasıl bir yere düşeceğim konusunda en ufak bir fikrim yok zira. Dolayısı ile buna ilerleyen günlerde karar vereceğim.

Alper‘in Orman ve Su İşleri Bakanlığı‘nda Uzman Yardımcısı olarak işe başladığından haberiniz var mı bilmiyorum. Ama, evet. İki haftadır Alper Ankara’ya gidip geliyor 🙂 Bu haftasonu uzun süre sonra bir toplu hasret giderme etkinliği yapacağız. Onunla ilgili olarak yazacağım yazıda detaylıca bahsedeceğim Alper’den ve yeni işinden. Şimdilik şununla yetinelim.

“Bu Dünya dönmüyor arkadaşım, dönmez. Bu Dünya dönüyor olaydı hepimiz de bunun farkında olurduk.”

Bir Cevap Yazın

