Turkcell ve Sarı Kutu Deneyimim

Malum, Turkcell‘in Sarı Kutu isminde bir programı var. Üye olduğunuz her ay için belli miktarda puan kazanıyorsunuz, sonra bu puanlarla ıvır zıvır bir sürü şey alabiliyor, kampanyalara katılabiliyorsunuz.

Ben de yılbaşından önce buradan bir sevdiğime bir hediye alayım istedim. 5000 küsür puanım olduğu için 5000 puana Turkcell Mağaza‘dan 50 TL hediye çeki alıp üzerine de yine birşeyler koyarak güzel bir aksesuar alayım dedim. Puanımı kullandım. Hediye çekimi aldım. Alışveriş yapmak üzere Turkcell Mağaza’ya girdim. Burada piyasada normalde 15 liraya bulacağınız kılıflar mesela 30 lira.  75 liraya satılan aynı marka model şarjlı kılıflar 180 lira falan. Yani süper kazık. Acayip kazık. Turkcell sözde 50 liralık indirim kuponu veriyor da, sen onu kullanıp anca ürünü normal fiyatına alabiliyorsun. Neyse. Ürünü seçtim sepete ekledim. Ödeme sayfasına geldim. Kampanya kodunu seçtim, indirim uygula dedim. İndirim uygulandı diye mesaj verdi ekran. Ödeme kısmında ancak indirim uygulanmış fiyat gözükmedi. Dedim herhalde burada böyle yazıyor, ama faturada indirimli fiyat gözükecek. Nah gözükecek! Büyük bir aptallıkla ödeme onayı verdim.

Hemen bankanın internet şubesinden kartın provizyon işlemlerine baktım, bir de ne göreyim! İndirimsiz fiyattan almışım! Hemen Turkcell’i aradım. İşlemimi iptal edin, ben indirim kodumu kullanamadım dedim. Bankanızla görüşün dediler. Bankayla da görüşünce, banka bana satış iptalini ancak ürünü aldığınız yer yapar dedi. Ki haklı da. Neyse tekrar Turkcell’i aradım. Durumu anlattım. Bakın dedim, 31 Aralık’a üç beş gün var, işlemi iptal edin ben şu kodu yeniden kullanayım, Aynı ürünü bir daha deneyeyim de alayım, dedim. Bana ürünü hiç kargolamayın hatta, dedim. Hattaki hanım bana tamam edicez, beklemede kalın dedi. Arkadaş bekle bekle iki gün, arayan soran olmadı. Sonra ben yine aradım. Dedim bakın mağazada doğru dürüst bişey kalmadı, puanım da gitti. İşlemi de hala iptal etmediniz. Haklısınız dediler ve bana 5000 puanımı iade ettiler. Ama Mağaza’da alabileceğim bir ürün kalmadı.

Yılın son günü puanım boşa gitmesin diye 3 ay boyunca kullanabileceğim aylık 250 MB internet aldım. Bir de denemek için 1 aylık Turkcell TV Standart paketi aboneliği aldım. Sarı Kutu böylece patladıktan ve işe yarar doğru dürüst bir şey alamadıktan sonra bu sefer de ödediğim paranın geri ödenmesi derdine düştüm.

Az önce yine kontrol ettim. 23 Aralık 2013 tarihinde yaptığım ve aynı gün iptal edilmesini istediğim işlem için bugün, 16 Ocak 2014 günü halen bekliyorum. İşlem iptal edilip param halen bana ödenmedi. Yazıyı yazarken Turkcell’i aradım yine. Yok kısaca bahset, müşteri hizmetlerine bağlanmana gerek yok kısaca bahset, tamam hizmet kalitesi için kayıt altına alıcaz,  paran gidecek, ses tanıma kaydınız, Turkcell beni sesimden tanır falan derken 5 dakka sürdü bağlanmam. Görevliye durumu anlattım. Dediğine göre en yüksek düzeyde önemle bekliyormuş. Şimdi ben aradığım için bunu daha da yüksek düzeyde önemle beklemeye almışlar.

Evet, bekliyoruz bakalım.

Bir Cevap Yazın

