Bir Askerlik İddiası: Siz de Katılın!

Evet sevgili okur. 25 Ocak günü hayatımdaki iyi önemli olayla ilgili iki önemli karar açıklanacak.

Askerliğimi nerede, ne zaman ve ne olarak yapacağım belli olacak. Bu işi her işimizde olduğu gibi daha eğlenceli hale getirmek için tüm arkadaşlarıma ve bu yazı aracılığıyla da sizlere soruyorum: Sizce askerliğimi nerede ve hangi rütbe ile yapacağım? Yani kısa dönem er ya da uzun dönem yedek subay olarak.

Elbette bu iddianın bir de ödülü olacak. Baya bildiğiniz hediye paketli, kurdelalı falan bir hediye. Doğru tahmin eden kişinin karakterine göre özenle seçilmiş bir hediye olacak bu.

Askerlik yapanların bu konuda daha iyi tahminler yapabileceği kanaatindeyim. Açıkçası ben denizci olmayı istiyorum. Ama eminim ki istediğimin ve tahmin ettiğimin çok ötesinde bir sonuç olacak. Askerliğimi İzmir’de ya da İstanbul’da yapmayı çok isterim. Çünkü bu şehirleri bir şekilde tanımak istiyorum. Ama biliyorum ki yine alakasız bir yer çıkacak.

Tarihe not düşmek adına aşağıdaki tabloda arkadaşlarımın benim askerlik sürem ve askerliğimi yapacağım yer ile ilgili tahminlerini yazıyorum:

Alper Antalya Kısa Dönem
Halil Afyon Kısa Dönem
Volkan Ankara / Manisa Kısa Dönem
Ender Sivas Kısa Dönem
Mustafa Sivas Kısa Dönem
Burak İzmir / Balıkesir Kısa Dönem
Sercan Kastamonu / Manisa Kısa Dönem
Annem Ankara Uzun Dönem
Şemre Yozgat Kısa Dönem
Yağızhan Sivas Kısa Dönem
Seval İstanbul / Ankara Kısa Dönem
Ferhat Isparta Kısa Dönem
Murat Tekirdağ / Antalya Kısa Dönem

Tahminlerinizi bu yazıya yorum olarak yazabilirsiniz. Haftaya bugün askerlik ile ilgili herşey kesinleşmiş olacak sevgili okur. Askerliğin Şubat ayına çıkması halinde haftaya bugün kurumdan izin alıp ayrılmış olmayı planlıyorum. Yok eğer olur da Mart ayındaki sevke dahil olursam Mart’ın 15’ine kadar çalışacağım Bilecik’te. Ayın 25’inde belli olduktan sonra herşey, askerlikle ilgili son bir yazı daha yazacağım. Şimdilik öptüm.

EKLEME 1: Dün gece yazıyı yazdıktan sonra yine bir sürü tahmin geldi arkadaşlarımdan. Onları da ekliyorum. 22.01.2014

Onur Kocaeli Kısa Dönem
Togay Şırnak Uzun Dönem
Adnan Abi İzmir Kısa Dönem
Aslan Isparta Uzun Dönem
Suat Kastamonu Kısa Dönem
Oğuz Amasya / İstanbul Kısa Dönem
Serkan Tokat / İstanbul Kısa Dönem
Orbay Kıbrıs Kısa Dönem
Halil İbo Çanakkale Kısa Dönem
8 responses to “Bir Askerlik İddiası: Siz de Katılın!

  1. kısa dönem amasya-istanbul 😀

  2. serkan

    kısa dönem tokat-istanbul

  3. kıbrıs kısa dönem 🙂

  4. kısa dönem çanakkale :))

  5. YAVUZ KILIÇ

    DAYIMOĞLU ANKARA KISA DÖNEM DİYORUM…HAYIRLI TESKERELER.

  6. Ozan Devrim yay

    Kısa dönem- Erzincan

  7. Ozan Devrim yay

    Vay be. İbo tutturdu!

  8. :)) Edirneyi bilemedik ama olsun :))

Bir Cevap Yazın

