Aşırı In Flames Fanları İçin Çok İyi Bir Haber!

Selam In Flames Fanları,

Arşivinde en az iki orijinal In Flames albümü bulunduran fanlar, In Flames’i sadece ilk dönemiyle değil, bütün dönemleriyle sevebilen fanlar (tamam lan itiraf ediyorum son albümü ben de hiç sevemiyorum şu ara), In Flames çıkarsa boş cd bile gidip alırsınız. Biliyorum, ben de sizlerden birisiyim.

Uzun süredir In Flames’in plaklarını toplamaya çalışıyordum. Şu yazımda hatta Sounds Of A Playground Fading‘in plağını nihayet alabildiğimden bahsetmiştim. Bugün Facebook’ta tamamen şans eseri olarak In Flames’in en önemli iki albümü olan The Jester Race‘in ve Whoracle‘in plak formatında yeniden basılacağını gördüm. Hemen haberi paylaşan arkadaşın verdiği linke tıkladım ve Avrupa’nın en büyüğü CMDISTRO‘nun sayfasında haberi gördüm şu banner’la:

Bu ilana göre,

  • 15 Eylül-13 Ekim arasında ilk dönem In Flames albümlerini yani Lunar Strain, Subterranean, The Jester Race ve Whoracle albümlerinin yeniden basım CD’lerini ön sipariş verebiliyoruz. Burada sadece The Jester Race ve Whoracle albümleri plak olarak basılmış ve ben de bunları alacağım.
  • 22 Eylül – 20 Ekim tarihleri arasında son dönem In Flames albümlerini yani Come Clarity, A Sense Of Purpose ve Sounds Of A Playground Fading albümlerinin yeni basımlarını ön sipariş verebileceğiz.
  • 27 Ekim – 24 Kasım tarihleri arasında orta dönem ya da ikinci dönem albümler dediğimiz Colony, Clayman, Reroute The Remain ve Soundtrack To Your Escape albümlerinin yeniden basımlarını ön sipariş verebileceğiz.

Şimdi bu ürünleri CMDISTRO üzerinden getirtmek biraz pahalı olacak. Ancak bu durum şöyle bir güzellik sağlayacak. Bir süre sonra piyasada yine bu albümleri bulabileceğiz. Çünkü uzun süredir ikinci el piyasasında ya da müzik marketlerde In Flames albümleri tükenmiş ve bulunamaz durumdaydı. Yeni basımların olacak olması çok iyi bir haber dolayısıyla. Ben ise, tedarik etmek için zamanı geldiğinde farklı bir yöntem izleyeceğim.

Aşırı In Flames fanlarına duyurulur. Tüm bu güzel haberlerin üzerine şimdi aynı güzellikte bir şarkıyla veda ediyorum:

Bir Cevap Yazın

