Efendi – Dönüyorsa Dünya

“Bizim çocuklar”, Efendi Band, yine biz takipçilerini şaşırttı ve tamamen sürpriz olarak yepyeni bir klip yayımladı: Dönüyorsa Dünya

Haberim yoktu, Alper yeni bir şarkının çalışmalarının devam ettiğinden bahsetmişti ancak kliple ilgili çok bir detay anlatmamıştı. Az önce Facebook’u açınca yeni kliplerini kısa süre sonra yayımlayacaklarına dair bir mesaj gördüm. Heyecanla beklemeye başladım ve çok kısa süre önce, muhtemelen bir saat bile olmamıştır, Efendi Band’in ikinci klibi yayına girdi Youtube üzerinden.

Klibi izleyince ağzım açık kaldı yapılan işin niteliğinden dolayı. Klibin so sahnesini görünce kalakaldım, yok artık dedim.

Klip, Conor Chalk isimli bir yönetmenin Sticks & Stones isimli kısa filminden oluşuyor. Sean Vendrells tarafından yönetilmiş. Klibi izlemenizi istediğim için detaylarına girmiyorum. Ancak şarkıyla güzel bir bütünlük oluşturduğu konusunda, sizler de izledikten sonra, hemfikir olacağımızdan eminim.

Kardeşlerim, Efendi Band’i, bu güzel çalışmaları içim tebrik ediyorum ve nacizane desteğimin sürekli olacağına söz veriyorum. Umarım çok kısa sürede çok daha iyi çalışmalarını birlikte dinleyebileceğiz.

Bir Cevap Yazın

