Marmaris’te Vakit Geçirmek

marm01

Kedi gördüm

Evet, dört gün oldu buraya geleli ve beklediğimin aksine çok güzel zaman geçiriyorum sevgili okur.

marm06Herşeyden önce eğitim programı gayet güzel hazırlanmış ve ciddi anlamda verimli geçiyor benim için. Teknik içeriğin yanı sıra mevzuat olarak da çok dolu dolu geçiyor.

marm02Eğitimde Ersil ve Şevkiye ile birlikteyiz sürekli. Pazartesi günü öğle arasında sahile indik. Muhteşem bir hava vardı. Sahilde bir sürü fotoğraf çektik. Akşam eğitimden sonra da Ersil’le İçmeler beldesini gezmeye çıktık. Epey bir döndük dolaştık ve acıkmış olarak otele geldik. Yemekten sonra odama çıkıp Supernatural‘in yeni bölümünü izledim. Sonra da uyuyana kadar kitap okudum. Kitap demişken hemen bahsedeyim, George Orwell‘in 1984 isimli romanı.  Muhteşem bir sürükleyiciliği var. Sanki dizi izliyor gibiyim, bir sonraki sayfada neler olacağını kestirebilmek mümkün değil. Bir de kurgu çok iyi.

marm02-2Salı günü 11’inci ayın 11’inci günü saat 11.11’i bekledim ve içimden güzel şeyler diledim. Öğle arasında yine sahile indik ve bu sefer çok çok eğlenceli fotoğraf çalışmaları yaptık Ersil ve Şevkiye ile. Öğleden sonra ders bitiminde yine sahile indik. Bir sürü kişi denize giriyordu. Biz de voleybol oynadık. Daha sonra yemeğe geçtik. Lobide bir müzik dinletisi oldu yemekten sonra. Yan flüt ve piano marm02-3eşiliğinde ve bir sürü bildiğimiz parçayı yorumladılar. Dinletiden hemen sonra da otelin yarışması başladı. Burada filmlerden sahneler gösterdiler ve film adlarını bilmemizi istediler. Şevkiye, Ersil, Eskişehir’den Erdem Abi ve ben bir grup olduk ve yarışmayı kazandık, bir şişe şarap hediye ettiler 🙂  Yarışmadan sonra sahilde uzun bir yürüyüş yaptık ve bizimkilere Çanakkale Savaşı ve Gelibolu hakkında bazı bilgiler aktardık Erdem Abi’yle. Yürüyüşten sonra da yine günü kitapla bitirdim, mükemmel seyrediyor olaylar.

marm03

marm07

Panoramik olarak sahil. Tıklayın büyüyecek.

marm05Bugün sabah biraz daha erken kalktım. Geceleri çok geç yatmadığımdan sabahları 8’de çok iyi dinlenmiş olarak kalkıyorum. Öğünleri de abartmadan yiyorum, o yüzden çok iyi durumdayım. Neyse, hemen kahvaltıya inip oradan da derse geçtim. Bugün eğitim programının en yoğun günü oldu. Çünkü bir günlük ders programı yarım güne sığdırıldı molalardan feragat edilerek. İyi de oldu, öğleden sonra bir tekne turuna çıktık. Marmaris’in muhteşem koylarında gezdik. Denize girenler oldu. Ersil, Şevkiye ve ben de bol muhabbet ettik, komiklikler, şakalar yaptık. Eğlendik. Şunu anladım ki Marmaris’in özellikle İçmeler bölgesi denize girilebilecek mükemmel bir yer. Sezonun dışında, özellikle ekim ayında tatil yapmak için başka bir yer aramaya gerek yok. Deniz tertemiz ve dalgasız. Koylar sessiz, kimsecikler yok. Çok sevdim buraları. Tekne turu saat 17.15’te bitti ve biz hemen voleybol sahasına koştuk. Saat neredeyse 19.00’a kadar voleybol oynadık. Yorgunluktan ölmek üzereydim ki oyun bitti. Yemeği yiyip odama çıktım.

marm04Yarın olacak olaylar ışığında bu eğitimin şimdiye kadar ki en iyi eğitim olup olmadığı sonucuna varacağım sevgili okur. Dediğim gibi epey dinlendiğim, epey huzur bulduğum, muhteşem vakit geçirdiğim bir kaçamak oldu bu. Bakalım yarın neler olacak. Öpüyorum.