Aşırı Gerekli (!) Koleksiyonlar Serisi – Gillette Blue 3

Yeni bir seriye başlıyorum. İlerleyen günlerde bu seri altında pek çok yazı okuyacaksınız.

Askerdeyken her sabah tıraş olmak gibi bir zorunluluğumuz vardı. Acemi birliğinden terhis olduğum güne kadar değişmez jiletim Gillette Blue 3 oldu. Hem çok iyi tıraş ediyordu hem de uzun süre kullanabiliyordum. O sıralarda farkettim, benim kullandığım mavi renkli jiletten farklı olarak kırmızı ve yeşil renkli olanları da vardı ve bizim çocuklar kullanıyorlardı. Daha askerdeyken bendeki mavi renklilerden verip bu değişik renkte olanları takas ettim.

Terhis olduktan sonra da oturup ciddi ciddi araştırdım. Gillette Blue 3’ün ülkemizde satılan toplam beş farklı rengi varmış. Biraz şans biraz da salaklığım sayesinde bu beş rengin her birini topladım. İşte karşınızda toplam beş farklı renkten oluşan Gillette Blue 3 koleksiyonum:

jiletEn baştaki yeşil-sarı, Dünya Kupası için özel üretilmiş ve Brezilya bayrağı renklerinde. İkinci sıradaki ürün Blue 3 Ice diye satılan ürün. Mavi biraz daha donuk bir mavi fark ederseniz. Ortada yer alan bal köpüğü-siyah renk jileti sadece akaryakıt istasyonlarında ya da asker malzemesi satan dükkanlarda bulabildim ben. Kamyoncu jileti diyorum o yüzden. Dördüncü jilet ise Blue 3’ün default rengi. Yani ürünün piyasaya ilk çıktığı renk. Son sıradaki kırmızı-siyah jilet ise Ferrari serisi olarak üretilmiş. Büyük marketlerde bulunabiliyor.

Böyle miniş bir koleksiyon işte bu da. Her birini itina ile saklıyorum ve sayılarının artmasını bekliyorum. Bu koleksiyonumu asker arkadaşım Osman‘a adıyorum. Hadi bakalım.

EKLEME: Yeni bir Gillette Blue 3 bıçağı daha koleksiyonuma dahil oldu. 20.06.2015

Bir Cevap Yazın

