Büyük Öfkeli Rüyalar

Rüyalarım her zaman garip olmuştur sevgili okur. Bilinçaltımın senaryoları çoğu zaman yaşayamadığım olaylardan, çoğu zaman ise etkisinde kaldığım olaylardan biçimleniyor. İşte bu rüyalarım da etkisinde kaldığım olaylardan biçimlenmiş anlaşılan.

yaz-icin-kisa-sac-modelleri-3Soğuk bir gün, üşüyoruz. Bir yandan da tartışıyoruz. Sürekli vuruyor bana. Defalarca uyarıyorum, yapma diyorum. Gözleri iyice açılmış, nefretle bakıyor yüzüme. Bir anda göz çizgileri artıyor, on yaş yaşlanıyor. Bak, diyorum, yapma çok çirkin görünüyorsun. Bana sürekli senden nefret ediyorum diyor. Sabrım taşıyor, ben ne yaptım sana diye bağırıyorum ve o anda uzun saçlarını doluyorum elime. Bir an aklımda çılgınca bir düşünce beliriyor ve bir makasla saçlarını kesmeye başlıyorum. Bir yandan ben bir yandan da o hüngür hüngür ağlıyoruz. Saçlarını bıraktığımda, ağlamaya devam ediyor. Çok sevdiğim uzun saçlarını yerlere saçılmış olarak görünce ben yine ağlıyorum. Muhtemelen bu ağlama seslerim gerçekti. Saçlarını eliyle kontrol ediyor ve şu yandaki fotoğrafa benzer bir kesim ortaya çıkıyor. Meğer farkında olmadan, bir anlık öfkeyle, fena sayılmayacak bir saç kesimi ortaya çıkarmışım. Yine de o üzüntüyü gerçekten hissettim.

Aynı gece gördüğün ikinci rüyada bu sefer upuzun bir yatakta yatıyoruz. Ama bu yatağın saçma sapan bir özelliği var. Bu yatağın sadece ayak uçları bitişik. Yanı başımda uyurken ayaklarına dokunabiliyorum ancak aramızda bir karıştan biraz daha uzun bir yarık var ve tıpkı bir kanyon gibi, onlarca metre aşağıdan akan suyun sesi geliyor. Yatakta bulunan bu kanyonun soğukluğunu hissediyorum. Korkuyorum epey, ama göz ucuyla uçurumun dibini de görmeye çalışıyorum. Aradaki boşluk o kadar dar ki düşersem sıkışırım diye korkuyorum. Ben böyle düşünürken birden yanımda dönüyor ve aradaki boşluğa düşüyor! Korkunç bir çığlık atıyor! Ben de şaşkınlıktan dona kalıyorum. Bakıyorum, uçurumun ortalarına doğru bir yerlerde sıkışmış. Kurtarmanın imkanı yok. Çığlıklarını duymak dayanılmaz 😦 O an iki yol düşünüyorum ya ben de aynı boşluğa atlayayım ya da bir şekilde kendimi öldüreyim. İşte o anda sıçrayarak uyandım, terden atletim sırılsıklam olmuştu.

Şimdi günlerdir oturdum düşünüyorum, neydi bu gördüklerim?

Bir Cevap Yazın

